זוכרים את הכיתה שלכם? קירות לבנים ומשעממים עם כמה אותיות שנגזרו מבריסטול, מפת ארץ ישראל, לוח ירוק וישן שהוחלף בלוח לבן שתמיד הכיל שאריות טושים, מזגן שעבד בנוהל משלו ושולחנות וכיסאות שכנראה לא נקנו אצל ד"ר גב

 

לא מחזה מעניין במיוחד, נכון?
כשמדובר בפתרונות הלימוד של קרסטרון, התשובה היא אחרת לחלוטין.

קרסטרון מציגה את הכיתות החדשות – כיתות שנבנו כדי לתת מענה לתלמידים, למורים ולחוויית הלימודים הכוללת. שילוב של טכנולוגיה, ארגונומיה ויצירתיות הובילו ליצירת מרכזי לימוד גלובאליים שהופכים את ספסל הלימודים למשהו אחר לחלוטין. הלוח הפך למסך מתקדם, נוספו גם מערכות מידע חדשניות להצגת השיעורים ויצירת סדר, מערכות שמע איכותיות, מרחבי לימוד משותפים ועוד מגוון פיצ'רים הניתנים לשליטה מרחוק. תאמו מראש כיתה, התחילו בהצגת סרטון, תנו לתלמידים לצפות בסרטון חינוכי ועוד מגוון אופציות במתחמי לימוד שבאו כדי לשנות לכולנו את התפיסה לגבי איך צריך ללמוד. 

השיעור המודרני הוא כזה שבו המרצה יכול בלחיצת כפתור אחת להעביר את המידע לכל התלמידים באמצעות המסכים האישיים, ואותם תלמידים יוכלו לשבת אחר כך במתחם הלימוד המשותף שנמצא בקמפוס או במגורים, ולשנן את החומר לקראת המבחן הבא. כאשר הם יחפשו את חדר הלימוד, הם ימצאו אותו בקלות בזכות האינדיקטורים ומערכות השילוט שיכוונו אותם לשם, וכל מדיה הקשורה ללימודים תוצג עבורם באיכות של אולטרה HD. גם מידת המעורבות של המרצים והתלמידים השתנתה כהוגן, והרי שכיום הם יכולים להתנהל בשיעור בצורה אחרת לגמרי.

בנוסף, וכחלק מהתרחבות שוק ה-Education עבור החברה, הציגה קרסטרון במהלך תערוכת ISE האחרונה את ה-Airboard – פתרון ייחודי לדיגיטציה של הלוח המחיק בכיתה, והעברתו לתצוגה הגדולה, או לטאבלט של כל אחד מהתלמידים.

גם ה-Airboard החדש יוצג לראשונה בישראל במהלך הכנס המרכזי של Crestron ב-31 באוקטובר. לוח וגיר, מפה על הקיר – המהפכה הטכנולוגית של קרסטרון, נעים להכיר. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG