המבקרים במוזיאון מדאם טוסו בסידני יכולים ליהנות מחוויה אינטראקטיבית של חברי ליגת הצדק, לראשונה גם בכיכובו של הפלאש. בזכות זיהוי תנועה מדויק ביותר, הם יכולים להפעיל את הכוחות המיוחדים של גיבורי העל שנוצרים בשילוב הקרנה מכמה מקרנים יחדיו (הקרנת מיפוי) ובתוספת אפקטים מיוחדים וצלילים

לדוגמה, על מנת להפעיל את מהירות העל של הפלאש, המבקרים צריכים לרוץ מסביבו כמה שיותר מהר על מנת לצפות באפקטים של ברקים ורוחות. מנגד, אם הם רוצים לקרוא לבאטמן, הם צריכים להפעיל את הפנס שמקרין את לוגו העטלף אל שמי הלילה של גותהם.

 שתי דמויות נוספות שמופיעות בתצוגה הן הן סופרמן ווונדר וומן (שנראית מן הסתם כמו העתק מדויק של גל גדות..). סופרמן יכול להשתמש בכוח הרב שלו על מנת להרים הליקופטר ואילו וונדרוומן יכולה לבצע את שילוב הידיים המפורסם שלה על מנת לצבור עוצמה ולגרום לפיצוץ חזק.  

החוויה המיוחדת הזו, המשתמשת בטכנולוגיה בשם Holovis , נוצרה בשיתוף פעולה של מספר אנשי מקצוע מתחום ה-AV העובדים בחברת האם של מדאם טוסו, Merlin Entertainments, והיא מצטרפת לחוויות דומות של ערוץ MTV ושבוע האופנה שהוצגו בשנה שעברה. בכך היא מהווה את השלב האחרון בהפיכתו של המוזיאון לאינטראקטיבי ומושך יותר בו המבקרים עומדים במרכז של סצנות ורגעים אייקונים.

כמובן שמבחינת האורחים במוזיאון, הטכנולוגיה הזו היא שקופה לחלוטין והם אינם מודעים לרמת המורכבות האדירה שלה.

על מנת להפוך את החוויה לכמה שיותר נאמנה למקור, המעצבים השתמשו בסטורי- בורד אלקטרוני של ריבועי קומיקס עליו הלבישו את האפקטים המיוחדים ולאחר מכן ביצעו מידול של שטח התצוגה עם מודלים תלת ממדים של הגיבורים שהודפסו באופן מדויק באמצעות מדפסת תלת ממדית. בשלב האחרון הריצו את הסצנה באמצעות מקרן בודד על מנת לוודא שכל דבר יושב בדיוק במקום.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG