בלי לגעת: ל-UHD51A נותנים פקודות קוליות (תמונה: Optoma)

 

כשהטלפון שלכם חכם, כשהרמקולים מסביב מתחילים להיות חכמים ולהקשיב לכם, וכשאתם מתחילים להשתמש בערוצים החברתיים בבוטים שנשמעים אנושיים ויודעים לנהל שיחה, אז למה שלא תדברו גם עם המקרן שלכם? על זה בדיוק חשבו באופטומה (Optoma) כשישבו לתכנן את UHD51A, מקרן 4K/UHD שהם מגדירים כמקרן חכם.

לאחר שהשיקה את המקרן במהלך מאי האחרון והצמידה לו תג מחיר התחלתי של 1,699 דולרים, עם תמיכה בסייעת הדיגיטלית Alexa של אמזון (Amazon), היא הוסיפה לאחרונה גם תמיכה בסייעת הווירטואלית של גוגל (Google) וכך הפכה את המקרן הזה לייחודי וראשון מסוגו בשוק.

UHD51A אמנם תוכנן במקור מתוך מחשבה על זירת קולנוע ביתי, אבל מתאים בהחלט לשימוש בארגונים בהם רוצים לחזק את השימוש בממשק הכי טבעי שיש: דיבור. Alexa ו-Google Assistant משולבות בהרבה מאוד מוצרי AV קיימים בשוק – מרמקולים דרך מסכים ועד תאורה – ובסביבה כזו מקרן שאומרים לו להפעיל את עצמו ולבצע זום במקום להשתמש בידיים יכול להשתלב היטב.

"משתמשים משלבים יותר ויותר סיוע קולי בשגרות היום יום שלהם, והם מצפים שהמוצרים החכמים ישתלבו עם ההתקנים והמכשירים האלקטרוניים שלהם, ולכן חשוב היה לנו להציע מוצר שיתאים לדרישה ההולכת וגוברת הזו", אמר בריאן סוטו, מנהל מוצר באופטומה.

מבחינה טכנית מציע UHD51A תמיכה בתצוגת 4K/UHD עם תמיכה ב-HDR10. הוא מציע עם זום 1.3x עם עוצמת תאורה של 2,400 לומנס וניגודיות של 500,000:1. הוא מסוגל לספק תצוגה בגודל של עד 140 אינץ'. הוא מגיע עם רמקולים מובנים, וכן עם נגן מדיה מובנה. הוא מציע מאחור שני חיבורי HDMI 2.0 עם תמיכה ב-HDCP 2.2. לי החברה הוא גם נחשב למקרן שקט במיוחד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG