בכ 140 מדינות בעולם מנהלת LG משרד מקומי. מה זה שונה מחברות ענק אחרות שאנחנו מכירים? ובכן המנכ"ל קוריאני, ה CFO קוריאני ולכל משפחת מוצרים יש מנהל מוצר קוריאני, וכולם עובדים במגוון ממדים במטרה לתווך את הפעילות הגלובאלית לכל תרבות מקומית בה פועלת היצרנית. 

תרבות הצריכה העולמית לא מפסיקה להשתנות. בתור צרכנים, בין אם פרטיים או מקצועיים/ארגוניים, אנחנו פחות מודעים למשמעות עבור היצרניות השונות אשר עושות מאמץ להוביל את המגמות מצד אחד ולאפשר את מתן השירות המקצועי ביותר בכל נקודת מכירה על פני הגלובוס מהצד השני. 

במטרה להתמודד עם רשימת אתגרים חלקית זו, מנהלת LG משרדים מקומיים בכ 140 מדינות כשבכל אחת מכהן מנכ"ל קוריאני, CFO קוריאני ומנהל מוצר קוריאני לכל line of business, כשאחת המטרות המרכזיות היא להנגיש ולהתאים את המוצרים וה'שפה' להוויה של אותה מדינה, תוך היכרות בלתי אמצעית ושיתוף ידע. 

גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק ב LG ישראל, משתף על חשיבותה של ישראל עבור LG. זה נכון שאנחנו שוק קטן אבל מסתבר שאנחנו early adopters, מעריכים חדשנות וממוקמים גבוה מאוד במדד הוצאה לנפש על מוצרי חשמל אותו מנהלת LG.  

דיברנו גם על הבלבול בין התחום המקצועי לביתי. בן יהודה מסביר כי מסכים שנועדו לתחום המקצועי אמורים לפעול בתנאים אחרים כמו תאורה, מזג אוויר, וכו'. גם פתרון התוכנה שונה במהותו עבור המימושים השונים או במילים פשוטות – הפסיקו להשוות את המחיר לזאפ.  

מנועי הצמיחה של LG הם דווקא מוצרי הפרימיום. בן יהודה משתף ש LG מובילה בחדשנות. היא היחידה למשל, שמייצרת OLED בגדלים של טלוויזיה אבל היא מובילה בחדשנות גם בתחומים נוספים כמו תחום מכונות הכביסה בו היא משווקת מכונה אשר יודעת להתאים את תכנית הכביסה לפי סוג הבגד שמכניס המשתמש או תחום המקררים בו מאפשרת LG לראות את תכולת המקרר על ידי לחיצה כפולה על הדלת וללא צורך בפתיחתה, תכונה אשר אומצה מתחום המובייל של היצרנית.  

בן יהודה מדגיש כי לא עבור כולם, אבל לחלק מאזרחי העולם התפנה תקציב "בילויים" בעקבות משבר הקורונה. מאחר והם הרבה יותר שעות בבית הם מבקשים ליהנות ממסכים גדולים ואיכותיים יותר אשר נמכרים במחירים אטרקטיביים. 

בנושא הייחודיות של LG חוזר בן יהודה לגאוות היחידה של LG הלא היא ה OLED ומסביר שבטכנולגיה זו כל פיקסל מואר עצמאית. אז אם חושבים על מיליוני פיקסלים המוארים באופן זה אפשר לדמיין כל יישום כמעט; מסך גמיש, נגלל, קעור או קמור, המאפשרים לצרכן הביתי ליהנות מחדשנות פורצת דרך וכמעט למחוק את המגבלות עבור כל אדריכל או מעצב. 

לסיכום מבטיח בן יהודה ש LG מכינה לא מעט הפתעות ל 2021. את הקהל שלנו בטח יעניין שהרזולוציות ימשיכו לעלות, טכנולוגיית ה OLED תונגש ובתחום המוניטורים LG שוקדת על פתרונות לגיימרים, למשרד הביתי ולתחומים רבים נוספים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG