״אם מצפים לקולנוע ביתי ׳אמיתי׳ ול-4K HDR  אמיתי ומרגש הרי שהמקרן החדש שלנו הוא התשובה. פשוט מדובר באחד ממקרני הקולנוע הביתי הטובים ביותר שהחברה הוציאה לשוק אי פעם״

EPSON

Epson ישראל הכריזה על ה- Pro Cinema LS12000, מקרן הלייזר המתקדם ביותר שלה עד היום, המיועד לשוחרי הקולנוע הביתי והגיימינג, שמעדיפים לצפות בסרטים ולשחק פורטנייט על מסכי ענק. 

״לצערם של לא מעט אנשים, הצפייה בסרטים או משחק רשת סוחף על מסך טלויזיה של 65 אינץ׳, אינה מספקת ברוב המקרים את החווייה המסעירה לה אנשים מצפים״, אומר קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל. ״אם מצפים לקולנוע ביתי ׳אמיתי׳ ול-4K HDR  אמיתי ומרגש הרי שהמקרן החדש שלנו הוא התשובה. פשוט מדובר באחד ממקרני הקולנוע הביתי הטובים ביותר שהחברה הוציאה לשוק אי פעם״. 

 ה- LS12000 הוא מקרן לייזר 4K Pro-UHD של 3840×2160 עם יכולת הקרנה של מסך עד 300 אינץ׳ וכולל שלל טכנולוגיות שמספקות תמונות חדות במיוחד, בהירות מרשימה ודיוק אבסולוטי בצבעים. לדברי כהן, עם נתונים של הקרנה ב- 2700 לומן, המשתמשים אפילו לא יצטרכו לסגור ווילונות בבית או להחשיך לחלוטין את החדר בו ממוקם המקרן כדי להנות מחגיגת הצפייה/משחק. עוד ברשימה: יכולת עיבוד צבע של 10-bit HDR של 100 אחוז של מקור האינפורמציה HDR/HDR10+/HLG עם 16 step adjustment בזמן אמת, ניגודיות דינמית של 2,500,000:1  ועיבוד תמונה של 12-bit שמווסת אוטומטית את איכות התמונה בהתבסס על הסצינה המוקרנת ( Tone Mapping). ״משתמשי קונסולות המשחק או המחשבים לסוגיהם יעריכו במיוחד את כניסות ה-HDMI 2.1 שתומכות ברוחב פס של 48 Gbps לקצב רענון של 120 Hz״, אומר כהן. 

העדשה במקרן מתוכננת למניעת בריחת אור, עם פוקוס edge-to-edge, תיקון keystone אופקי ואנכי, זום עוצמתי, ורסיברים AV וקונסולות עם אפשרות ל-Dolby או אודיו DTS על HDMI ARC, או Earc כמו גם יציאה סריאלית וקישוריות USB ו-Ethernet LAN. 

המחיר הסופי בישראל טרם נקבע. בארה״ב המחיר הוא כ-4000 דולר. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG