ה LG One:Quick Flex, שרק לאחרונה זכה בפרס החדשנות של CES, קוטף פרס נוסף והפעם ב- Red Dot Design, ומושך את תשומת הלב על העיצוב הייחודי, אבל העיצוב הוא רק מנת הפתיחה 

OneQuick - LG

בין אם אתם עובדים מהבית או משתמשים במסך האינטראקטיבי עבור פגישות יומיות, ה One: Quick Flex ידאג לכל מה שאתם צריכים. באמצעות מסך מגע בגודל 43 אינץ' באיכות HD, הוא מספיק גדול עבור קולבורציה איכותית ומספיק קטן להתנייד בכל רחבי הארגון. 

OneQuick - LG

הפתרון מספק מעטפת מלאה למגוון צרכים שמופו ביסודיות, בין היתר מצלמת HD עם מיקרופונים מובנים, לוח דיגיטלי, מערכת Windows PC מובנית, תפריט קיצורי דרך לשימוש פשוט וידידותי, שני רמקולים בעלי עוצמה של 10 וואט ומעמד מתכוונן. 

הפתרון מאפשר מימושים שונים לרבות שיחות ועידה איכותיות אשר עושות שימוש במצלמה בעלת טכנולוגיית מעקב אחרי הדוברים ומיקרופון רגיש במיוחד בעל טווח קליטה של עד שלושה מטרים. 

היצרנית הקוריאנית לא עוצרת במסכים המקצועיים ופועלת לאספקת פתרונות רחבים יותר באמצעות כלים לסגנונות וסביבות העבודה המשתנות. כך ניתן למשתמש סביבת Windows מוכרת המאפשרת להתקין ולהריץ בקלות תוכנות שונות תוך פעילות על גבי ממשק משתמש מעוצב ונוח המאפשר גם ביצוע פעולות באמצעות פקודות קוליות וללא שימוש בידיים. 

המסך מורכב על מעמד נייד אשר תומך בעבודה אופקית או אנכית לנוחיות המשתמש, עם אפשרות כיוונון גובה המעמד 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG