"הקמנו בית ספר אשר מכיל את התפישות ושיטות הלימוד החדשניות ביותר והמרקיורי של קרסטרון מתאים לזה בול", כך אמר לנו נדב לשם, מייסד משותף ו-CTO של חברת  Jolt בראיון מיוחד בבית הספר של העולם החדש

נדב לשם, מייסד משותף ו- CTO ב Jolt (צילום AVM)

"היום ברור שלא מספיק ללמוד 'פעם אחת'. למידה חייבת להיות שוטפת ועניינית בעידן שבו התפתחות אישית הפכה להיות משמעותית מאי פעם." כך לשם בראיון שנערך במשרדי הנהלת החברה החדשים בתל אביב. 

Jolt מקימה קמפוסים בהם יכולים הג'ולטרים (החברים המנויים) ללמוד בקבוצות למידה באמצעות תכנים המועברים בלייב-סטרים ממומחים במגוון תחומים. החזון הוא להעביר תוכן מוביל על ידי מרצים מעולים בקמפוסים נוחים להשגת התפתחות אישית מקסימלית. Jolt מנהלת כיום שני קמפוסים פעילים ברוטשילד ובשרונה בתל אביב, ממטה הממוקם אף הוא בעיר, אולם התכניות גדולות הרבה יותר והחברה מתכננת לצאת מגבולות ישראל בקרוב. 

אז מה זה Jolt

לשם: "Jolt היא בית ספר אשר פועל קצת כמו חדר כושר ואם לדייק זה דומה לחוג הספינינג בחדר הכושר, אליו אתה נרשם ומשריין לעצמך מקום. החברים משלמים רק על תכנים שמעניינים אותם, כאשר החיבור עבור החברים הוא בשני מימדים- פעם אחת הם משתייכים לקבוצה דינאמית אשר מגיעה באופן פיזי לקמפוס, תוך תפישה מנוגדת לחלוטין לטרנד הלימודים 'מרחוק', ופעם שניה מול המרצה אשר מעביר את התוכן בלייב- סטרים מאיזורים שונים בעולם, דבר המחייב הצטיידות מתאימה."

המרקיורי, אורח קבוע בכיתות (Jolt)

מימוש כזה מחייב מערכת של מיקרופונים ורמקול ש'תתפוס' את כל הנוכחים בחדר, אחרת חווית המשתמש של ה'ג'ולטרים' עלולה להיפגע וב Jolt זו לא אופציה. לשם: "בנוסף, פיתחנו אפליקצייה ייעודית אשר תומכת בתהליך הלמידה הייחודי שלנו, ואחרי בחינות מקיפות מצאנו את המרקיורי של קרסטרון כפתרון המתאים ביותר לצרכים שאופיינו. המכשיר מתחבר למחשב, מזהה את המצלמה ואת האפליקציה והשיעור מתחיל בשניות. 

מאחר והממשק הוא דו-כיווני ואנחנו מתנהלים מול מרצים רבים, אין לנו שליטה במה משתמש הצד השני, כך שאיננו יכולים להיות מוגבלים עם פתרון אחד כדוגמת סקייפ". 

ניצן ארגוב מנהלת צוות הקהילה ב Jolt: "כמנהלת הצוות שאחראי לוודא שחווית הג'ולטרים מושלמת, אני חייבת כלים יציבים שיתנו לנו ביטחון ויאפשרו לנו להתעסק עם מה שאנחנו באמת רוצים- חווית ההתפתחות של החברים. האחריות של צוות הקהילה ב Jolt כוללת את נראות הקמפוס, תקינות הציוד, זרימת השיעורים ואפילו כיוון השעון התלוי בכיתה. כחברה שמדקדקת בכל פרט על מנת להשיג את החוויה הטובה ביותר ללקוחותיה, המרקיורי הפך להיות מרכיב חשוב בכל כיתה ונותן לנו את השקט והיציבות להם ציפינו כשבחרנו בו."

ניצן ארגוב, (מימין) מנהלת צוות הקהילה ושלי דושניצקי, מנהלת התפעול (צילום AVM)

מרי פופינס בחדרי Pop-Up

ארגוב: "כשהקמפוסים שלנו עמוסים, אנחנו שוכרים חדרים חלופיים באתרי Co-Working סמוכים אשר רמתם משתווה לרמת החדרים שלנו. אנחנו קוראים להם 'חדרי Pop-Up'. כמו מרי פופינס, הצוות יכול להגיע לכל חדר ישיבות בעולם, להוציא מרקיורי ומחשב מתוך מזוודה, ולהיות בתוך כיתת Jolt פעילה בשניות." 

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי בקרסטרון ישראל: "החבר'ה של Jolt פנו אלינו אחרי שראו את פתרונות ה-Mercury משולבים במספר מתחמי עבודה משותפים, בהם Labs  ו- BE ALL בתל אביב, ויחד, הבנו שיש כאן פוטנציאל מעניין של שילוב הפתרון והטכנולוגיה של Jolt עם ה-Mercury שלנו, באופן שישפר משמעותית את חווית השימוש בקמפוסים של Jolt. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המוצלח, ושמחים להיות הסטנדרט בו בחרו ב- Jolt."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG