ערכות שיחות וידאו ושיתוף קבועות ומוגדרות לחדרי ישיבות בדרך כלל מועדפות בארגונים גדולים, אבל מה קורה בארגונים קטנים עם תקציב נמוך, או בעולם בו כבר ניתן לשכור חדרי ישיבות קטנים לפי שעות כדי להימנע משכר דירה גבוה? אנג'קיס (Angekis) הסינית מציעה פתרון נייד וזמין, עבור אלו שצריכים שלקחת את המשרד שלהם יחד איתם בצמוד למחשב, וכאמור כולל אמצעי לקיום שיחות וידאו.

הפתרון החדש, העונה לשם Toledo AT-01, הוא התקן מלבני בגובה של כ-23.5 מ"מ שמכיל מיקרופון, מצלמת וידאו וכמובן רמקול. המיקרופון הרב כיווני משובץ בחלק העליון של ההתקן ולפי החברה הוא מעניק כיסוי ב-360 מעלות ברדיוס של עד 3 מטרים, ומציע גם תכונות כמו ביטול תופעות הדהוד והפחתת רעשים דינמית. המצלמה, שממוקמת בחלק העליון של ההתקן, מספקת איכות צילום FHD בזווית רחבה של עד 120 מעלות שאמורה להספיק לכיסוי של כשישה אנשים שיושבים זה לצד זה, עם מיקוד קבוע. הרמקול ממוקם בחלק התחתון והעיקרי של ההתקן כשמעליו יש כפתורי נגיעה לשליטה בעוצמת הקול, וכן אפשרות להשתקת המיקרופון.

באנג'קיס, כאמור, מכוונים את Toledo AT-01 עבור אלו שמחפשים פתרון שיחות וידאו קל מאוד לתפעול, והתפעול שלו הוא חיבור ההתקן למחשב תומך Windows 7 ומעלה או Mac OS X 8.1 ומעלה ללא צורך בהגדרות, כשלפי החברה הוא תומך בעבודה מול Skype ו-Zoom וכן אמצעי תקשורת מקוונים נוספים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG