אם גם אתם חשבתם שירידת מחירי מסכי ה LED תהפוך מקרנים ללא רלוונטיים ושעתידם של המקרנים נחרץ, כנראה שאתם לא בכיוון. לפי ברקו המקרנים כאן ובענק, וילוו אותנו עוד זמן רב תוך שינויים, התאמות ושיפורים. עדות לכך אפשר לראות בהכרזות שונות על חידושים בעולם המקרנים בכלל, בדגמים חדשים ומשופרים עם ביצועים מרשימים ועל מנת להמחיש פגשנו קולגות מברקו לראיון מיוחד על משפחת ה F וה G החדשות. החברים מברקו משתפים אותנו בדרך המחשבה המיוחדת שלהם ומדברים על היישומים עליהם מקרן עונה בצורה הטובה ביותר.

ברקו היא יצרנית מקרנים מהמוכרות ביותר וכפי שאמרתי לאורחים שלנו בראיון, בישראל, כאשר משתמשים פחות מקצועיים מתייחסים למקרן, פעמים רבות הם אומרים 'ברקו', בלי לדעת בכלל מאיזה חברה הוא. קצת כמו 'פלאפון' או 'ג'יפ'. ברקו מצידה לא קופאת על השמרים ומקפידה לחדש עם מגוון מקרנים סופר עוצמתיים, איכותיים, ברזולוציית 4K ויכולות עיבוד תמונה מרשימות מאוד.

Richard Marples, מנהל מכירות גלובלי בכיר בברקו ו Koen Van Belle מנהל מוצר בחברה, מדברים על הטכנולוגיה והחידושים במקרני הF80, ה G60 & G100 אשר הושקו לאחרונה.

לברקו ניסיון רב של מעל 20 שנה בייצור של (לא רק) מקרנים בטכנולוגיות שונות; החל ממקרני שלושת השפופרות הידועים של ברקו (RGB), דרך מקרני LCD ועד מקרני DLP. החברה מתהדרת בניסיון ובידע הרחב בכל הנוגע לטכנולוגיות וידאו, ניסיון אשר מביא את ברקו לייצר מקרנים באיכות גבוהה ביותר אשר נותנים מענה ליישומים ודרישות מורכבות במיוחד וכמובן ושמים אותה בחזית הטכנולוגיה.

בנוסף, לברקו יכולת ניהול מרכזית של מוצרי החברה. אמנם למגוון קטן מהמקרנים בשלב זה אולם בעתיד הקרוב יוכלו בעלי מקרני ברקו להשתמש בפלטפורמת הניהול Barco Management Suite כדי לעקוב, לנהל ולתמוך במקרנים שלה.

אם גם אתם רוצים לדעת עד לאן הגיעו עם התקנת מקרנים, מה אפשר עוד לעשות ולהשיג איתם ובמיוחד מה ניתן לחדש בתחום- צפו בראיון עם שני מקצוענים ששמחתי להכיר.

 
 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG