העולם סומך יותר ויותר על רשתות כדי לספק כל דבר שקשור בהתקנות AV, משליטה ועד העברת תוכן. AV over IP הוא ה!שלב הבא במהפכה. גישה זו משתלבת באופן חלק אל תוך עולם ה-IT כדי לספק ביצועי AV מוצקים וניתנים לחיזוי בדיוק כמו שאנשי מקצוע דורשים. במילים פשוטות, AV over IP הוא העברת שמע, וידאו ואותות אחרים דרך האינטרנט (ברשתות LAN או WAN). קו מוצרי AV over IP של גפן (Gefen) בונה את הפלטפורמה הרב-תכליתית ביותר להפצת AV ואותות בקרה. בגפן רוצים שהפתרונות מתוצרתה יהיו בראש הרשימה שלכם כאשר אתם מחפשים אחר פתרונות ה- AV over Ip הטובים ביותר.

תמונה - אתר GEFEN

הבידול לפי גפן

הראשונה והבסיסית ביותר היא – איכות.

בגפן
טוענים שהמוצרים שלהם שומרים תמיד על תקן איכות גבוה, החל ברכיבים מהם הם מיוצרים, תשומת הלב הקפדנית לפרטים הקטנים אותה מזהים היטב בתוכנה, קושחה ואף בתמיכה.

אמינות – בגפן מספרים שתפישת הייצור שלהם היא בניית מוצרים שיחזיקו זמן רב יותר מאלו של המתחרים באופן מוכח, ביישומים מקצועיים רבים מספור, ועם דרישה לשנים רבות של שימוש יום יומי אמין.

טכנולוגיה – "תמיד נמצאים בחזית. משקיעים בטכנולוגיית ניהול האותות החשובה עבורכם, ועושים שימוש במגוון שיטות כדי להעביר את האותות הללו מנקודה א ל-ב. זה כולל כבלים בקטגוריות שונות, רשתות IP, סיבים אופטיים וחיבורים אלחוטיים.

תכונות ותועלות מפתח

"היתרון הגדול של AV over IP הינו שילוב ההיבטים השכיחים והחשובים ביותר של ניהול אותות אל קו מוצרים יחיד שמציע מיתוג, פיצול, הרחבה, המרה ומטריצות – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. בנוסף לאיכות, לאמינות והטכנולוגיה שעומדים מאחורי המוצרים שלנו, המוצרים של גפן מספקים את היתרונות והתכונות העיקריות הבאים:

• התקנה והגדרה קלה

• איכות 4K יוצאת מן הכלל

• הוספת קולטים ומשדרים למערכת בכל גודל, בכל נקודת זמן

• שילוב קל עם כל מערכות הבקרה מצד שלישי, כולל מערכות הבקרה של ELAN

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG