כשאביעד כהן פרסם את הראיון עם איתי שוויפל, מנהל פעילות Logitech ישראל, תחת הכותרת "זה כולה וידאו" במסגרת ise-2020, לא היה לנו מושג עד כמה ה DNA של היצרנית שחרטה על דגלה לספק מענה לצורך האנושי בעידן הדיגיטלי, אם בבית ואם במשרד, יהפוך למתודולוגיית עבודה עולמית. שנה אחרי, תפסנו את שוויפל לשיחה פתוחה ומעניינת במיוחד על השנה שחלפה ובעיקר על זו שהתחילה.  

איתי שוויפל, לוג'יטק (תמונה - AVM)

לכל אורך השיחה המילה קורונה לא עלתה מהצד של שוויפל ואם לא הייתי טורח להזכיר אותה, יש סיכוי שהכתבה הזו היתה נטולת התייחסות למגיפה. זה לא קרה סתם. תפיסת העולם Work From Anywhere, על כל המשמעויות שלה, מנחה את Logitech עוד הרבה לפני שמישהו בעולם אכל עטלף או שמע את המילה היברידי בהקשר כלשהו. שוויפל: "ניתן לראות כיצד סל הפתרונות המקיף שלנו מספק כבר מספר שנים את האפשרות ליצור סביבת עבודה מושלמת בכל מקום כשתמיד החזון הוא make it simple. ואם אני צריך להסביר את זה בצורה ממש פשוטה: Logitech מציעה גלידה בטעם Teams, ZOOM, Pexip, בכוס גדולה, כוס קטנה או כוס בינונית – אתה המשתמש ואתה תבחר מה מתאים לך או לארגון שלך". 

תחשבו הכי חדשני שלכם ואז תגבירו

שוויפל: "זהו לא סוד ש Logitech התחילה את דרכה כחברת consumer די מובהקת שמשקיעה את כל המשאבים בפיתוח וייצור הפתרון הנכון ביותר לכל סוג משימה מהזווית האנושית בעידן הדיגיטלי. זו הסיבה שה DNA שלנו לנצח יביא בחשבון גם את שכבת המנהל הטכני או מנהל ה- IT וגם את משתמש הקצה, אותו מפתח, מנהל מכירות או צוות הנהלת החשבונות. כשמדברים על ווידאו לנו חשוב שכולם ירגישו בנוח, יתנהלו בפרודוקטיביות בסביבה הזו וידעו לנצל אותה לתועלתם." כך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות מציעה Logitecg מגוון עשיר של פתרונות לסביבת עבודה בווידאו, החל מפתרונות לחדרי ישיבות, גדולים, בינוניים או קטנים, דוגמת ה- Meet Up, ה- Group וכמובן סדרת ה- Rally שרק לאחרונה הושקו תחתיה שני דגמים חדשים, דרך פתרונות ניידים, דוגמת ה- Connect ועד למגוון פתרונות Desktop Video, כאשר תמיד כלל הפתרונות מספקים למשתמש גמישות מלאה בפלטפורמה בה יבחר להשתמש. 

"ב- Logitech חושבים כל הזמן איך אפשר לפשט את השימוש בוידאו, חלק מזה קשור בהרחבה מתמדת של ה'שותפים' הנדרשים לסביבת העבודה. מצלמת ה- Rally Bar לדוגמא, מצוידת ב Appliance Mode המספק את פלטפורמות ה Teams, ZOOM וPexip באופן מובנה בתוך המצלמה, מה שמאפשר למשתמש לעבוד בנוחות מרבית גם בסביבה ללא מחשב."  

 

ההיברידיות כאן כדי להישאר

"אני מאמין שלא מעט ארגונים ימשיכו לאפשר לעובדים לנהל שבוע עבודה גמיש, שחלקו מהמשרד וחלקו מהבית, בהתאם למדיניות החברה ולאופי הפעילות. העולם 'זז' שלב אחד קדימה שממנו אף אחד לא חושב שצריך לחזור במידה והוא ייושם באיזון. בסופו של יום תפיסת ה- Work & Life balance טובה לכולם. 

"יחד עם זאת, כולם הבינו שאפשר לעשות שימוש נכון ויעיל בוידאו מכל מקום ולכן השימוש ב Webcams שנזנחו בשנים האחרונות, תפס תאוצה משמעותית לצד פתרונות וטכנולוגיות נוספות כמו Active Noise Canceling המשמעות היא פחות לחץ על חדרי הישיבות כשהעולם יחזור ל'נורמליות'. זו מגמה שאנחנו מאמינים שתישאר היות וכולנו למדנו ופיתחנו מיומנות לעבוד עם ZOOM ו Teams ולכן חלק לא זניח מהפגישות אליהן נסענו בעבר, עמדנו בפקקים, חיפשנו חנייה… ישארו במתכונת הדיגיטלית שלהן, מבלי לפגוע ביעילות ואף עם רווח בעל ערך מוסף של חסכון בזמן, כסף, משאבים ושמירה על הסביבה".  אומר שוויפל. 

"כולם כבר מבינים שבסביבת העבודה החדשה, בין אם בבית ובין אם במשרד, יש יותר משקל לווידאו. ארגונים רבים בארץ ובעולם כבר נערכים ליום שאחרי ומתכננים יותר חדרי ווידאו  במגוון גדלים, במטרה לאפשר לכל אחד ואחת מהעובדים והעובדות בארגון לעשות שימוש נוח, קל ויעיל במשאב הזה. אנו מזהים יותר מימוש של פתרונות Cross Platform, הכוללים גם ZOOM גם Teams למשל, או שימוש ב BYOD -Bring your own device, וכמובן ש- Logitech יודעת לספק מענה גם בהיבט הזה, עם מוצר כמו ה- Swytch לדוגמא, המאפשר להפוך כל חדר ל- Cross Platform ולהתחבר ל- Zoom או Teams גם אם בחדר ישנו מחשב עליו מותקנת רק אחת מהתוכנות". 

 

"בא לי כזה"

אין ספק שהתפיסה של Logitech שונה. החברה מביאה אל השיח מימדים של נוחות שימוש, פשטות ויעילות מבלי להתפשר אפילו לא במעט על חדשנות. החזון תמיד מתכתב עם הצורך האנושי והיישום מספק פתרונות מגוונים העונים על הצורך הזה ומעבר, עם קולקציית פתרונות עשירה ומעוצבת, כזו שגורמת גם למנהלי ה- IT אבל גם ללקוחות שלהם, הם העובדים והעובדות בארגון, להגיד "ככה אני רוצה שהמשרד שלי יראה." ומכאן כוחה העיקרי של Logitech.  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG