חמש שנים לאחר שקטגוריות פרסי הפרויקטים של InAVation Awards הפכו לתחרות בינלאומית שאינה מוגבלת לאירופה בלבד, צפוי מספר שיא של נרשמים כמועמדים לזכייה בפרסים השונים שיוענקו, כרגיל, בפברואר באירוע שיישתלב עם תערוכת ISE. כמו בכל שנה, גם הפעם צורפה לרשימה הקטגוריה החדשה – פרויקטים בתחום האירוח, וכמו בכל שנה גם הפעם הוכרזו מספר קטגוריות מיוחדות עבור שנת התחרות המסוימת הזו.

בתחום הטכנולוגיות צירפה הוועדה את 'תוכנת AV' ואת 'טכנולוגיה למוזיאונים ולאטרקציות' כקטגוריות חדשה, ולרשימת הפרויקטים המיוחדים היא הוסיפה את 'מנהל הטכנולוגיה של השנה'.

לפי הפרסומים של הועדה שעומדת מאחורי הענקת הפרסים הללו, השינוי הגדול ביותר השנה הוא התמקדות במנהלי טכנולוגיה ובצוותי העובדים שלהם שמעניקים שירות למשתמשי הקצה. הסיבה היא המעורבות ההולכת וגדלה של משתמשי הקצה בתהליכי הבחירה ובהצבעה למועמדים בקטגוריות השונות כחלק מהנוכחות ההולכת וגוברת בתערוכה – כך שהחשיבות שלהם לתעשייה גדולה מתמיד, ומכיוון שכך זהו זמן נכון לפרס ממוקד יותר שמתייחס למשתמשי הקצה.

"הקטגוריות המוגבלות והסטדנדרים המאוד גבוהים של המועמדים מעידים על כך שבכל שנה שצריך לקבל החלטות קשות.  מוצרים, פרויקטים, חברות ואנשים שמגיע להם פרס אבל הם בכל זאת לא מצליחים להגיע לצמרת. התחרות קשה והפרסים מועטים כיוון שאיננו רוצים שהערך שלהם יישחק", הזכירה הוועדה.

הרישום לקטגוריות הפרויקטים השונות, כמו גם כמובן לקטגוריות הטכנולוגיות, יתחיל כבר ב-18 לספטמבר.

לוח הזמנים שפורסם על ידי הועדה המארגנת מציין שהרישום לפרסי הטכנולוגיות יסתיים ב-21 באוקטובר, וב-4 בנובמבר הוא יסתיים עבור הפרויקטים. יומיים אחר כך, ב-6 בנובמבר, תתפרסם רשימת הפיינליסטים בקטגוריות הטכנולגיות וניתן יהיה להתחיל להצביע. פרסום הפיינליסטים בתחום הפרויקטים יתבצע ב-4 בדצמבר וייפתח להצבעה. ההצבעות תסתיימנה ב-18 בינואר, והטקס וההכרזות ייערכו ב-5 בפברואר במסגרת ISE 2019 באמסטרדם. עדיין באמסטרדם. הטקס יעבור יחד עם התערוכה לברצלונה ב-2021.

מידע לגבי הדרישות להגשת מועמדות לפרויקטים השונים, אפשר למצוא כאן, מידע לגבי הקטגוריות הטכנולוגיות ניתן למצוא כאן, ומידע אודות הקטגוריות המיוחדות של 2019 ניתן למצוא כאן.

רשימת קטגוריות הפרויקטים המלאה:

Control Room
Corporate Facility
Education Facility
Government or Public Sector Facility
Healthcare
Hospitality
House of Worship
Leisure & Entertainment Facility
Live Event
Retail
Transport

Visitor Attraction

רשימת קטגוריות הטכנולוגיות המלאה:

AV Accessory
AV Software
Technology for Collaboration and Conferencing
Technology for Control and Management
Technology for Control Rooms
Technology for Digital Signage
Technology for Entertainment/Live Events
Technology for Large Venue Presentation
Technology for Museums and Attractions
Technology for Safety and Security
Technology for Signal Distribution
Technology for Video Capture and Broadcast

רשימת הקטגוריות המיוחדות ל-2019:

The AVIXA Standards Award
Distributor of the Year
Consultant/Project Manager of the Year
Technology Manager of the Year

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG