אוליבייה שיפמן, מנכ"ל ומייסד נאוטק, מסכם שנתיים של צמיחה מוצלחות במיוחד. עכשיו, כשאנחנו רגע לפני ISE, נראה כי ההכרזות האחרונות והבאות עושות לנאוטק רק טוב

מווידאו קונפרנס לעידן ההיברידי

נאוטק הוקמה לפני 17 שנים ואוליבייה חווה איתה את האבולוציה מפתרונות ווידאו קונפרנסינג למה שאנחנו קוראים היום העידן ההיברידי, והוא משתקף היטב במה שאנחנו צפויים לראות ב-ISE הקרובה. אוליבייה ציין כי השנתיים האחרונות היוו קפיצת מדרגה משמעותית שכן הדרישה לפתרונות קולבורציה שונים עלתה בצורה ניכרת ונאוטק קוצרת את מה שזרעה.  

מביאים את החידושים ולא מחכים להם

אוליבייה סקר חלק מהחידושים שיצאו בחברת Zoom בשבועות האחרונים וציין כי בתערוכה, שם ניתן יהיה לפגוש אותו – יוצג מכלול הפתרונות שיש לZoom להציג כפלטפורמה. בנוסף ל-Zoom מחזיקה נאוטק בשתי נציגויות משלימות – DTEN ו-Nureva. ניכר כי Zoom היא הרבה יותר עבורו ממה שהמשתמש הממוצע מכיר וזה בא לידי ביטוי בעומק ההיכרות של החברה עם העדכונים, התכונות והחדשנות של הפלטפורמה. 

משלימים ועומדים בפני עצמם

אוליבייה הוסיף כי גם חידושים מבית DTEN ו-Nureva המיוצגות על ידי נאוטק בישראל יוצגו בתערוכה: DTEN יצרנית פתרונות המותאמים לחדרי Zoom, אשר קטפה פרס עם ה-OnBoard בתערוכת Enterprise Connect 2022, תציג את הפתרון לצד מגוון רחב של מוצרים. חברת Nureva המוכרת באמצעות המיקרופונים הייחודיים לתחום הועידות מוסיפה כעת גם מצלמה ומחברת הכל לכדי חוויה אחת בחדר ועוד הפתעות הצפויות בביקור בברצלונה. 

התחושה האישית היא שנאוטק היא שחקנית מנוסה שיכולה לתרום רבות ליעילות הפעילות הארגונית והפוטנציאל הזה נמצא בנסיקה. אתם מוזמנים לרשום לעצמכם תזכורת לפגוש ולהתרשם ואף לתאם פגישה כבר עכשיו. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG