איזה יום מיוחד היה היום שבו התקיים האירוע המקוון הראשון של AVMASTER עם מניפה ממוקדת של מומחים במטרה לאפשר הצצה וחיבור טוב יותר לנושאים השונים. "מפצחים את ההיברידי" הוא אירוע ששפך אור על מגוון מימושים מאוד רלוונטיים לתקופה הזו ואנחנו מודים למציגים ולמשתתפים. אז מה היה לנו.. 

יש הרבה יותר מודעות לחשיבות האודיו, בין אם פנים מול פנים, בהתקהלות ובוודאי שבשיחות ווידאו. הצטיידות נכונה תביא בהכרח לשיחות בהן כולם שומעים ומבינים את הנאמר, פחות תשומת לב מתפזרת בגלל רעשי רקע והפרעות והרבה יותר קל לפתח רעיונות בצורה הזו. נתן גולדשטיין מחברת פולי שיתף בתובנות שצבר לאורך השנים, שיחות עומק עם לקוחות שכולן נועדו לצורך דבר אחד: יצירת חווית שיחה בה ניתן לשמוע ולהישמע.

גולדשטיין מדבר על ההבדלים בין סביבות עבודה שונות ועל האתגרים הנוצרים בהם כאשר רוצים לנהל שיחת ווידאו. השוני התפישתי בין פתרונות אודיו שונים ובעיקר ההבנה כי אפשר וצריך להשקיע בחווית אודיו מעולה לשיחות. האם ידעתם מהי רמת ההשפעה של רעשים חיצוניים בזמן שיחה? בראיון תוכלו לקבל את התשובה.

לא נתנו את הדעת על שימוש במצלמה פשוטה בשיחות ווידאו לפני שנתיים, לקחנו מה שיכולנו להניח את ידינו עליו. שנתיים חלפו והבנו שאפשר וכדאי להשקיע זמן בלמידה, כיוון ושיפור של חווית הווידאו שלנו. הצבת המצלמה בגובה הנכון חשובה לא פחות מיכולת המצלמה, משמעות בחירת מצלמה ללא מעקב בחדר גדול על יכולת הצד המרוחק לעקוב אחרי התנהלות השיחה. אלו רק חלק מהדברים עליהם מדבר אייל רגב מחברת סיסקו, בראיון שמתחיל בקטן אצלכם בעמדה האישית בבית או במשרד ומגיע עד לחללים המשרדיים שאנחנו מכירים ואפילו לגדולים במיוחד. על חשיבות איכות התמונה והשפעתה על שיחות ווידאו, השינוי המהותי שעברה התעשייה מ'מספיק טוב' לשאיפה למעולה ואיך משיגים אותו בכל שיחה. ראיון חד וממוקד במיוחד. 

העבודה מכל מקום לובשת צורות שונות; עובדים מבית הקפה, ממשרדים משותפים, פינות עבודה שונות במשרדים וכמובן גם מהבית. העובדה הזו משרתת תוקפים בתחום הסייבר וחושפת את הארגון לאיומים שחלקנו אפילו לא מודעים אליהם. עם הרצון להיות יעילים וגמישים מחד ובטוחים מאידך, אנחנו פונים למיי ברוקס קמפלר המתחזקת קהילת 'בטוחים אונליין' הנושקת ל-20 אלף עוקבים, ובראיון איתה אנחנו נחשפים לאתגרי העבודה ההיברידית: כיצד מתמודדים עם איומי הסייבר השונים שרק גוברים באמצעות מודעות, אילו כלים שונים יכול כל ארגון לאמץ ומה אנחנו יכולים לעשות בעצמנו על מנת להפוך את האיום לחוויה. מפחדים מסייבר? היכרות וידע בוודאי יכולים לסייע. 

אחרי הראיון הבא יש מצב שתסתכלו על מסכים בדרך מעט שונה. שלומי ברוך מחברת ח.י, יבואנית ומפיצה של מסכי LG בישראל, מעלה לא מעט נקודות חשובות המובילות למסקנה אחת: קיימת משמעות רחבה מאוד לדרך שבה אנחנו בוחרים את המסכים מולם אנחנו יושבים. זה לא פשוט מול ההיצע העצום המביא אינסוף אפשרויות בחירה בתחום שממשיך להתפתח כל הזמן. אנחנו לא תמיד יודעים מה לשאול על מנת לקבל החלטה שתביא לחווית הצפייה הנכונה בין אם זה בבית, במשרד או בחדרי הישיבות, ולכל החלטה יש משמעות. בראיון איתו, משתף ברוך מניסיונו איך להשיג חווית צפייה מיטבית ויעילה ושופך אור על שלבים חשובים נוספים.

אם בעבר בחנו את כמות הזמן שאנו מבלים מול המחשב, התופעה התחלפה בינתיים לכמה זמן אנחנו מבלים בסביבת העבודה, שהיא הרבה יותר ממחשב; היא גם העכבר והמקלדת שלנו, המסך, עמדת העגינה ועוד. מה שכן נשאר איתנו היא החוויה מסביבת העבודה והיא שמלווה אותנו לאורך זמן ותקבע כמה נצליח להיות יעילים. אלירן בן עזרא מחברת לנובו עושה סדר וסוקר את האמצעים השונים העומדים לרשותנו בראיון שעושה הרבה שכל ונוגע בנקודות שכדאי לכל אחת ואחד מאיתנו לחשוב עליהן לפני שאנחנו מתיישבים מול המחשב. שיחה אחת ולא מעט טיפים ורעיונות שיכולים לעזור לנו להיות מאורגנים, מסודרים וממוקדים הרבה יותר.

בין אם אנחנו נפגשים פנים אל פנים או בשיחות ווידאו, שפת הגוף שלנו מדברת בשמנו הרבה יותר ממה שהיינו רוצים או שאנחנו מודעים. אחרי שיצרנו את חווית השיחה הטובה ביותר, אנחנו עוברים להתמקד שנושא חשוב לא פחות והוא מה הגוף שלנו אומר, מה הפנים מספרות. מלי בר, מומחית לשפת גוף בראיון מרתק שעוזר לנו להבין לא מעט מה אנחנו משדרים ללא מלים, איך אנחנו עלולים להיקלט בעיני הסביבה, למה לשים לב בשיחת השכר או ההערכה הבאה שלנו ועוד נקודות למחשבה. אז לפני שאתם עולים לשיחת ווידאו או קופצים להגיד שלום לקולגה במשרד, קחו בחשבון שמישהו תמיד רואה אתכם וכדאי לקחת את שפת הגוף שלכם באותה רצינות שאתם בוררים את המלים בהן אתם בוחרים. 

היתה חוויה נהדרת. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG