חברת קרמר ממשיכה לגרוף פרסים: לאחרונה זכתה החברה בפרס Award of Excellence של המגזין Tech and Learning המתקיים זו השנה ה-34 ברציפות, וזאת עבור פתרון ה-VIA Campus לתחום החינוך והאקדמיה של החברה ומתוך מאות מוצרי חומרה, תוכנות ופתרונות למגזר החינוך הנמצאים בשוק.

נטע קמפלר, סגן נשיא פיתוח עסקי בקרמר אמר ל-AVMaster: " באינפוקום האחרון זכתה קרמר בפרס החדשנות בתחום הקולבוריישן, אנו שמחים כי כעת גם פתרון VIA Campus בדרכו להפוך לפתרון הכרחי לכל מוסד חינוכי ואקדמאי המבקש לשפר את חווית הלימוד וההדרכה".

קרמר מצויינות לתחום החינוך
בעולם החינוך של היום מצויים המורים והמרצים בתחרות מתמדת אל מול הטלפונים הניידים / טאבלטים של התלמידים ומשום כך נדרשת פלטפורמה המאפשרת את השתתפות התלמידים באופן אקטיבי ובאמצעות עולם התוכן אליו הם רגילים.

ה-VIA Campus מאפשר לתלמידים להתחבר באופן אלחוטי ובאמצעות הטלפון הנייד שלהם או הטאבלט שלהם אל המסך, להשתתף בשאלונים אינטראקטיביים אשר הועלו על ידי המרצה, לענות על סקרים מהירים ועוד בעוד המורים או מרצים מקבלים ניטור וחיווי בזמן אמת על נוכחות התלמידים ורמת מעורבותם.

via campus קרמראמנם ישנן כיום אפליקציות חיצוניות המאפשרות אינטראקציה מהטלפונים החכמים, אולם הן מחייבות חיבור לאינטרנט והתקנת אפליקציה על המחשב הכיתתי, התוצאה היא חיבור איטי ויכולות מוגבלות. החידוש של קרמר הוא בחיבורו אל ה-LAN כאשר אף בחיבור אלחוטי הוא אינו יוצא לאינטרנט אלא נשאר על גבי הרשת המקומית. דבר זה מאפשר מהירויות תגובה גבוהות ושמירה על חוויה תוכן מיידית ומיטבית.

על מנת לערב את התלמידים במהלך השיעור הוסיפה קרמר על גבי ה-Campus את ה E-Poling, זוהי אפליקציה המאפשרת לבצע משאלים קצרים, או אם תרצו תחליף נפלא לשאלה "מי מכם ילדים יכול לומר לי איזו עיר צפונית יותר?". מעכשיו ניתן להריץ סדרת שאלות אמריקאיות, לראות איזה תלמיד הצביע נכון (גם הביישנים יכולים להצביע מבלי להצביע) בעוד ניתן לחבר (ללא הצגה) עד 255 מכשירים במקביל.

צריכים לשרטט נוסחאות? אין בעיה, הפתרון כולל Whiteboard מובנה: החיבור למסך מתבצע באמצעות אפליקציה ייעודית (נתמך IOS, Android, Windows) או באמצעות Dongle USB. בנוסף – ניתן לייצר QR Code אוטומטי אותו סורקים על מנת להתחבר. גם פונקציית (NFC (Near Field Communication זמינה לחיבור טלפונים ניידים התומכים בכך.

על מנת לא להגביל את החוויה לרמת הכיתה, קרמר הטמיעה תמיכה באפליקציות תקשורת שיתוף כגון Skype ,WebEx ,Lync ,GoToMeeting כך שניתן להרחיב את המרחב הכיתתי.

ניתן לאפשר חיבור של שישה מסכי משתתפים בחיבור אלחוטי אל ה VIA Campus לצורך השוואת פתרונות, חישובים, גרפים ועוד. השיתוף עצמו כולל גם שמע המשותף מהמכשירים המחוברים אליו. עוד יכולת ייחודית היא חיבור ה-VIA Campus למסך שני והצגה של שישה מסכי משתתף על כך מסך, תכונה המאפשרת צפייה בלא פחות מ-12 מסכי משתתפים בו זמנית (!!!)

איכות התמונה המשודרת מה-VIA Campus היא 4K, כך שאם תחברו אותו למקרן 4K או למסך תומך – הרזולוציה תהא בהתאם.

ניהול ברמת הקמפוס – מתחם: איך מנהלים מספר יחידות תצוגה כאלו ? לשם כך קרמר השיקה כלי ניהול בשם VIA Site Manager על מנת לנהל מספר מכשירי VIA Campus באופן יעיל.

ניתן לקרוא עוד על הפתרון כאן

סיקור VIA Campus באינפוקום 2016 

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: חברת Black Box מצטרפת לשוק ה-Collaboration האלחוטי עם Coalesce – פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG