נציגי תערוכת NAB הבינלאומית, יערכו ב-20 בדצמבר 2016, פגישה מקוונת (וובינר) במהלכה ניתן יהיה לקבל מידע וללמוד על אפשרויות ההשתתפות כמציג ישראלי בתערוכת NAB Show שתיערך בלאס ווגאס, באפריל 2017.

NAB Show היא תערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם. בתערוכה מוצגים החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית, משלב היצירה וההפקה ועד לשלב השידור במגוון פלטפורמות. באירוע, המופק על ידי איגוד השידור האמריקאי (The National Association of Broadcasters), מציגות חברות שידור, מדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, וידאו און ליין והדפסת תלת מימד, כשבשטח יש גם נציגות למגוון ארגונים וגופי ממשל, צבא, אקדמיה, צרכנות, אבטחה דת וספורט.

בן קוז’וך, שותף הפקה ונציג NAB בישראל אמר ל-AVmaster: ״עם 1,800 מציגים ולמעלה מ- 100 אלף מבקרים, NAB מהווה את הבמה האידאלית לחשיפת מוצרים ושירותים בפני עולם המדיה האמריקאי והבינלאומי״,  לדבריו, התערוכה מציעה לישראלים הזדמנות מיוחדת להציג במתחם הישראלי: ״המתחם הוקם במיוחד עבור מציגים ישראלים כדי למקסם את הערך והתמורה מהתצוגה ולהוזלת ההשתתפות. מעבר להופעה במתחם ישראלי ייחודי שימשוך קהל רב, יהנו המציגים מקידום שיווקי של המתחם על ידי NAB, כולל שילוב במיילים פרסומיים ואתר נחיתה, כמו גם פרסום המציג באתר NAB ובחוברת הכנס המחולקת לכל המבקרים״.

למשתתפים יינתן שירות יחודי לתאום פגישות עסקיות בתערוכה (המציגים יקבלו רשימה של כל משתתפי הכנס ויצביעו על חברות איתן הם מעוניינים להפגש כאשר צוות NAB יתאם את מירב הפגישות האפשרי).

הוובינר, בהשתתפות בכירי NABM, ביניהם סגן נשיא NAB ג'יסון סטוקי ונציג NAB בישראל בן קוז'וך, ייערך ביום שלישי, 20 בדצמבר 2016, בשעה 15.00 אחה״צ. להשתתפות (דרושה הרשמה מוקדמת) ולמידע נוסף בקרו באתר התערוכה בעברית: https://www.nabshowisrael.com

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG