"אחרי תקופה ארוכה שבה אנחנו עושים מאמץ להביא את החוויה הטובה ביותר לחדרי ישיבות גדולים, בהם נעשה שימוש בכלים ובתכונות החזקות של מיקרוסופט, ה -G7500 של Poly קיבל את ה'סרטיפיקציה' של מיקרוסופט". ראיון מיוחד עם דן אנגל, מנהל מכירות אזורי ב Poly HP. 

דן אנגל, Poly HP. (תמונה - AVM)

המשמעות- כעת ניתן לצייד את חדרי הישיבות הגדולים וחללים מאתגרים ומגוונים, שלרוב מבוססים על PC, בכלים המתאימים עבור מימוש אודיו וידאו נכון. 

אנגל: "למרות שהעידן הוא עידן USB ו Poly עשתה את כל ההתאמות על מנת להמשיך להוביל כיצרנית ציוד לאתגרי הוידאו קונפרנס וה UC, ברור לנו שעבור חדרים שהם מעל ל 7-8 מטר (מרחק בין המצלמה למצולם האחרון) צריך פתרון אחר. 

"כאשר מדובר בחדר ישיבות גדול או חלל שמיועד לצרכים מגוונים כמו קפיטריות המשמשות כמרכזי התכנסות, אודיטוריומים או כיתות הדרכה, חללים שנועדו לשרת תקשורת של מעל חמישה, עשרה ואפילו עשרים משתמשים, יש צורך בגמישות ולכן לא מספיק להתקין וידאו בר All-In-One עם האיכות הטובה ביותר הכוללת גם אופטיקה המסוגלת לנוע, מכיוון שכשהלקוח יראה את הביצועים בפועל הוא יבין שהוא עשה את טעות חייו". 

 

תשתית גמישה לכל מה שצריך ועוד יבוא

"תפישת הפתרון שמביא ה-G-7500 מאפשרת ללקוח לחבר יותר ממצלמה אחת, מה שמומלץ בכל מקרה בחדרי ישיבות גדולים ובחללים השונים שהוזכרו, היות ומימוש חווייתי מזמין להעמיק את היישום והשימוש בו. בנוסף, מעבר לאתגר התמונה (הוידאו) קיים אתגר האודיו- האם המיקרופונים יכסו את כל החלל? ה-G-7500 מאפשר התקנת מיקרופונים תיקרתיים או שולחניים, חיצוניים ואפילו סנכרון עם ה Trio שיושב על השולחן". 

מה חשוב שהלקוח יידע?

"מדובר בפתרון פחות מורכב אשר מצריך פחות תחזוקה ובסיכומו של דבר הוא גם פחות יקר. ארגונים שרוצים ליהנות מהתכונות הנפלאות של מיקרוסופט עלולים להיות בסוג של מלכוד בחדרים שאינם קונבנציונליים; התשתית אינה מאפשרת גמישות ויש צורך לעשות אדפטציות טכנולוגיות וממש לכפות פתרון טלאים עם יותר 'קופסאות' (מכשירים) בתהליך, יותר נקודות כשל ויותר מורכבות בתפעול. 

"ה-G7500 מאפשר ללקוח להניח קופסא אחת, ממנה הוא מותח RJ-45 (כבל רשת רגיל) למיקרופונים בכל וריאציה בה יבחר (תקרתיים, שולחניים וכו'), ולחבר שתי מצלמות USB Built-In או מצלמת HDCI/PTZ מקצועית על מנת לא לפספס גם את הקצה של החדר. בנוסף ניתן להוסיף לחוויה מספר מסכים. ה-G7500 הופך להיות התשתית עצמה עם כל הגמישות הנדרשת ועכשיו הוא גם מאושר על ידי מיקרוסופט עצמה. לא מעט לקוחות חיכו לרגע שבו הם יוכלו להעצים את השימוש בחללים מסוגים אלה ולשמחתי הרגע הזה הגיע".  

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG