החרדה הכבדה מוירוס הקורונה הביאה לזריחתה המחודשת של שיחת הוועידה בווידאו. בראיון מיוחד עם דן אנגל, מנהל אזור ישראל, יוון ודר' אפריקה ב Poly וניר רונן, מנכ"ל ועידן פתרונות קונפרנסינג, שמחנו לגלות שהספקיות המובילות בתחום אינן מנצלות את המצב אלא להיפך- מנסות לתת כמה שיותר ערך למשתמשי הקצה המבוהלים. 

דן אנגל (תמונה - AVM)

ניר רונן: "בהתפרצות הקורונה אנחנו עדים עד כה לשני שלבים שההשפעה שלהם שונה על הארגונים השונים. השלב הראשון הוא עצירת הטיסות שהתחילה מול סין, התפשטה לאירופה וייתכן ותגיע לרוב מדינות העולם עד לכדי בידוד מוחלט. השלב השני הוא הגעת הנגיף לישראל והתפשטותו ברחבי הארץ וכפי שאנחנו רואים המספרים עולים ואיתם החרדה. כבר בשלב הראשון התחלנו להרגיש שינוי משמעותי בדרישה שבא לידי ביטוי בעיקר בהשכרות ציוד, השכרת חדרי ישיבות לשיחות וידאו מזדמנות, וכן רכישה של מערכות וידאו עם דגש על התקנה פשוטה ויישום מהיר. הפתרונות הללו באו לתת מענה לאי היכולת לנסוע לפגוש לקוחות, ספקים או קולגות בחו"ל. חברות שלא היו מורגלות לכך נאלצות לאמץ את פתרונות וועידת הוידאו בעקבות המצב, ואנחנו בועידן מצליחים להוכיח להם שהפעילות הארגונית חוזרת לתפקוד מעולה בתוך שעות." 

דן אנגל: "אנו רואים יותר ביקוש למוצרים אשר מאפשרים עבודה מרחוק בנוחות ובתחושה אשר ממזערת את הפגיעה בעובד. זה מתחיל מרמת האוזניות דרך מערכות הוידאו האישיות, ומסתיים במערכות לארגונים אשר מבינים שזהו הכלי אשר יאפשר להם להמשיך לפעול באופן שוטף ונורמלי. בנוסף אנו מזהים דרישה גוברת לשימוש בפתרונות העננים השונים המאפשרים קישור של מספר אנשים לתוך ועידה אחת."

רונן : גם בנושא העבודה מהבית אנחנו פוגשים ארגונים שכבר מורגלים ומיומנים בכך זמן רב ורק שינו מינונים, האחרות נאלצות להתאים עצמן למצב החדש ולאפשר לעובדים את ההתחברות המרוחקת. הסוג השני מביא גידול בשירותי הענן שאנחנו מספקים לטובת השתתפות של עובדים בשיחות ועידה שמחליפות את הישיבות במשרד וכן שיחות ועידה טלפוניות. הכל כמובן באופן מבוקר ולפי צרכי הארגון אותם אנחנו גם מסייעים לאפיין."

ניר רונן, מנכ"ל ועידן
ניר רונן (תמונה - ועידן)

מצב חדש גם ליצרניות ?

אנגל: "Poly פועלת במרץ וברצף על מנת לעמוד בזמני אספקה מהירים ובמקביל החלה בתהליכי הרחבת יצור מחוץ למזרח הרחוק במפעל הענק במקסיקו, על מנת להתמודד עם תרחישים קיצוניים שיתכן ויקרו.

רונן: "בצד המערכות ה"מסורתיות" והחומרה, אנחנו מספקים מערכות וידאו של מיטב היצרנים המובילים כאשר הדגש כרגע הוא על פתרונות אותם ניתן להטמיע במהירות בכדי לסייע להמשך הפעילות הארגונית עם פגיעה מינימלית. מערכות ה USB של יצרנים כמו  PolyוLogitech  מאפשרות לנו לתת מענה מהיר ואיכותי.

בתחום השירותים אנחנו מספקים את שירות הענן של Pexip וכן את Webex מבית Cisco ולמעשה ניתן ליישם פתרון וידאו ארגוני שייתן מענה לשיחות ועידה או 1X1 באופן מיידי. ההקמה של חדרי הוידאו הוירטואלים היא מהירה וזמינה גם בלי קשר לקורונה, ומאפשרת לצרף לשיחה משתתפים מכל מכשיר או סביבת עבודה – מערכות וידאו מסורתיות, מחשבים, טאבלטים, סמארטפונים, משתתפים טלפוניים, משתמשי S4B ויישומים חיצוניים נוספים. את שירותי שיחות הועידה הקוליות/טלפוניות אנחנו מספקים על בסיס גשר הועידות שלנו המספק פלטפורמה איכותית על בסיס קווי טלפוניה PSTN ומספרי גישה מרחבי העולם."

אנגל: כמו בחברות נוספות, גם בחברה שלנו הוטלו מגבלות על כנסים, טיסות ומפגשים מרובי משתתפים. למזלנו לאורך שנים האמנו באמרה “Eat your own dog food” ולכן החברה מרושתת בצורה מושלמת לעבודה מרחוק ובכל האמצעים המאפשרים מפגש של אנשים מכל אתר מבלי הצורך לנוע."

רונן: "בהתנהלות הפנימית של החברה אנחנו שמים דגש על מענה מהיר יותר מבמעבר. מח' המכירות והפריסייל נותנות מענה גם בימי שישי ובמוצאי שבת, זאת בנוסף לשירות והתמיכה הטכנית שזמינים 24/7. ועידן מבינה שלקוח המתעניין בפתרון בתקופה הנוכחית מצפה למענה מיידי וכמובן ליישום מהיר. לעיתים הלקוח עלול אף להימצא בסוג של היסטריה מה שמשפיע על זמני קבלת ההחלטות שלו ולכן לטובת המענה הנחוץ הגדלנו את המלאים של ה Best Seller שלנו. מעבר לביקושים הגדלים, צפויים גם עיכובים בתהליכי הייצור של היצרניות ואנחנו נערכים לכך."

 
משפחת ה X של Poly - חבר הפעל עם כל היכולות ובמחיר סופר אטרקטיבי (תמונה AVM)

שירות מעל הכל

רונן: "חשוב לציין שאין ניצול ציני של המצב אשר בא לידי ביטוי בהעלאת מחירים. להיפך, אנחנו רואים במצב שנכפה על כולנו הזדמנות אמיתית לשינוי בתרבות המימושים בעולם הוידאו הארגוני והפיכת הכלים הללו לחלק משמעותי בתקשורת שהם מנהלים בתוך ומחוץ לארגון. כאשר הקורונה תהפוך להיסטוריה השימוש בכלים הללו יאפשר התנהלות "ירוקה" יותר ושמירה על הכדור המתחמם שלנו. בנוסף, החלטנו כי כל לקוח שיצטרף לשירותי הוידאו בענן מבית Pexip יזכה לחודש ראשון ללא עלות בכל נפח פעילות וכן ללא חיוב בגין עלויות הקמה. המסר ללקוחות הוא "נסו ללא עלות, מקסימום תרוויחו", הרי ייתכן וארגונים שייאלצו לממש פתרונות וידאו כעת לא יבינו איך התנהלו קודם לכן והכי חשוב, רק בריאות לכולנו ובלי פאניקה מיותרת או כמו שאומרת המנטרה המלווה אותנו: Keep Calm & Conference On."

אנגל: "מאחר והפתרונות שלנו מבוססי חומרה ולחומרה יש עלות, אין באפשרותנו לספק ציוד ללא עלות. יחד עם זאת, לפני מספר חודשים יצאנו עם פתרונות בתחום הוידאו קונפרנס אשר קבע סטנדרט חדש בסגמנט המחיר והפך את ההשקעה בציוד וה'התעסקות' סביבו (התקנה ושירות) למינורית כך שה- Total cost מאוד נמוך בהשוואה לדור הקודם מבית Poly. אנחנו ערוכים לתת פתרון מיידי לכל ארגון." 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG