שיתוף הפעולה בין לוג'יטק לקרסטרון לניהול ותפעול חדרי ישיבות (תמונה: Crestron)

 

קרסטרון (Crestron) ולוג'יטק (Logitech) יצרו שיתוף פעולה במסגרתו יספקו שתי החברות יחדיו פתרונות עבור חדרי ישיבות. מדובר בשילוב של פלטפורמת ה-Flex של קרסטרון עם טכנולוגיות הווידאו והאודיו של לוג'יטק כדי ליצור מערכת שלמה המספקת יכולות לביצוע שיחות וידאו, בקרות חדרים, ניהול ותזמון ישיבות והכל עבור חדרים בכל גודל.

כאמור מדובר בשילוב של פלטפורמת Flex עם הפתרונות Rally ו-Meetup של לוג'יטק כדי לספק את הצרכים של עידן העבודה המודרני שדורש ועידות וידאו איכותיות, בקרות חדר מתקדמות שדורשות מעט מאוד התערבות והכנות לקראת פגישות, אפשרות להציג מצגות אלחוטיות ועוד. כחלק מהפתרון הכולל מציעות החברות ביחד ולחוד תמיכה בתוכנות ניהול פגישות ושיתוף פעולה מתקדמות כמו Teams של מיקרוסופט (Microsoft) או Rooms של זום (Zoom) במטרה לספק חוויית משתמש אחודה ורציפה מכל מקום ובכל עת.

שירות הענן XiO Cloud של קרסטרון מאפשר לנהל את כל המוצרים של שתי החברות ממקום אחד. כתוצאה מכך יכולות קבוצות התמיכה של הארגון לנהל את החדרים גם מרחוק, ואפילו באופן אוטומטי, בעזרת מערך כלים קל לשימוש. המערכת מאפשרת גם לקבל בהיזון חוזר תובנות על זמני שימוש, עובדים המשתמשים בחדרים וכדומה.

הפלטפורמה המלאה, שכאמור כוללת כחלק מהותי ממנה את הקישור ל-Flex C, מתחברת גם לפתרונות ניהול לוחות הזמנים והחדרים של קרסטרון כך שהעובדים בארגון יכולים למצוא את מרחב העבודה המתאים והפנוי עבורם בנוחות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG