הידיעה על מותו של נסיך הפופ האמריקאי פרינס רוג'רס נלסון או "פרינס", אשר נחשב לאחד המוסיקאים הפורים והרווחיים ביותר בעולם, היכתה גלים והגיעה כמעט לכל מהדורת חדשות בעולם. גם חברות השילוט הדיגיטלי בארה"ב הביעו את הזדהותם וצערם עקב מותו של הנסיך באמצעות מודעות בסגנונות שונים אשר עלו על לוחות המודעות בסגנונות שונים ברחבי המדינה.

אחד הדברים היפים בשילוט הדיגיטלי הרחב, הנפוץ בארה"ב, הוא שאין צורך להדביק מודעות מדי שבוע ובמקום זאת, אפשר להעלות, במספר לחיצות כפתור, מודעות פרסומת מעוצבות באיכות גבוהה, המסונכרנות אחת עם השנייה ומתחלפות בתדירות הרצוייה. הנה 5 מהדוגמאות שאסף מגזין השילוט החכם האמריקאי Digital Signage Today ואשר הועלו לטוויטר, לפייסבוק ולאינסטגרם:

Outfront Media 

"Dearly beloved. We are gathered here today to get through this thing called life." -Prince #prince

A photo posted by Outfront Media (@outfrontmediausa) on

Lamar Advertising

Adams Outdoor Advertising


The Outdoor Advertising Association of America


Clear Channel Outdoor

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG