מאבריק, חברת בת של Tech Data, היא חברת ההפצה הגדולה ביותר באירופה בתחום האודיו ווידאו. לאחרונה זכתה החברה בפרס בתואר "חברת ההפצה המובילה לשנת 2016" במסגרת טקס פרסי ה-AV AWARDS 2016. מאבריק חברה לאחרונה לחברת מיקרוסופט והיא תמקד את פעילותה בהפצת פתרון Skype Room System לחדרי וועידות, דבר האמור לחזק את נוכחות Skype For Business  ואת אחיזתה של מייקרוסופט בשוק הוועידות באירופה.

 

פתרון חדר הוועידות Skype Room System משלב רכיב Hub חכם תוצרת לוג'יטק עם טאבלט Surface Pro 4 מתוצרתה. שילוב שתי החומרות יוצר מערכת ועידות מלאה המאפשרת למשתמשי חדר הוועידות להתחבר לוועידות מבוססות Skype for Business באופן פשוט ומהיר. הטאבלט משמש כמוח הוועידות והוא אחראי לחיבור החדר לוועידה, כולל שליטה על מיקרופונים ומערכת השמע בחדר. את ריכוז כניסות ויציאות האודיו ווידאו מהטאבלט מבצע ה-Hub החכם של לוג'יטק, אליו מתחברים עכבר, מקלדת ויציאת HDMI (שתי יציאות קיימות להפרדת הדובר והמצגת). הפתרון מבוסס על חומרת מדף ומשתמש ברכיבים נפוצים וזמינים, דבר המוזיל את עלות התחזוקה שלו ללקוח.

כחלק מההשקעה של מאבריק במהלך, היא תגייס צוותי תמיכה טכניים ומערכות הדגמה לצורך הקמת חדרי הדגמות ברחבי אירופה כאשר הציוד והצוותים יהיו זמינים לכלל חברות האינטגרציה הרוכשות ציוד מחברת מאבריק. בנוסף צפוייה מאבריק להקצות מומחה Pre Sales לכל איזור מכירות באירופה לצורכי הדרכות והדגמות של הפתרון וכן להשיק שירות משלוחים ולוגיסטיקה ייעודי לטובת תמיכה שוטפת בחברות האינטגרציה המוכרות את הפתרון.

כאמור, חבילת השיווק אשר אמורה לסייע במכירת הפתרון תכלול באנדל הכולל מסך מגע אינטראקטיבי מדגם Surface 4 של מייקרוסופט ו-Hub של לוג'יטק. באנדל זה מכוון ללקוחות המעוניינים להקים חדר ישיבות אשר אינו מכיל ציוד אודיו ווידאו (חדר חדש או מתחדש) והוא זמין כבר מאמצע חודש זה (נובמבר).

ג'ון סידויק, מנהל פעילות מאבריק אירופה: "ההזדמנות שמעניקה פלטפורמת Skype For Business היא עצומה. אנחנו עבדנו באופן צמוד עם מיקרוסופט ולוגי'טק בכדי ליצור את הערכה הייחודית (חבילת השיווק) הזו. אנו גם מרחיבים את הצוותים שלנו בהתאמה לדרישות השוק ומציעים ללמעלה מ-4,000 חדרי ועידות באירופה פלטפורמה אינטואיטיבית וניתנת להרחבה, פשוטה לשימוש ומקצועית".

צפו בפתרון:

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG