שנת 2017  נפתחה בסימן ה-AV Over IP, ריכוז ממשקי שליטה בחדרים חכמים, פריסות מהירות ואינטגרצייה לרשתות IT. קרמר הייתה הראשונה לתבוע את המושג AV over IT ומעבר לקידום המושג הזה ב ISE אף שמה אותו במרכז השתלמות בת יומיים אשר נערכה במלון לאונרדו ביץ' בתל אביב עבור מנמ"רים, מנהלי IT ובכירים נוספים מענפים שונים.

עציון שמעוני, מנהל המכירות של חברת קרמר בישראל, סוקר את ההשתלמות ותכנית הלימודים:

כאמור, קרמר מובילה את המעבר ה-AV לעולם ה-IT. במשך שנים היה נושא ה-AV מעין ילד חורג אשר היה תלוי בין מחלקות שונות אולם כמעט אף פעם לא תחת אחריות בלעדית. מחלקת ה-IT עובדת בצורה אשר דורשת שליטה וניהול מרחוק עם יכולת פריסה מהירה ויעילה ואילו תחום ה-AV לא אפשר זאת עד כה. השינוי אותו עוברת תעשיית ה-AV דוחף את הפתרונות לעולם ה-IT ובכך מאפשר למנהלי ה-IT לקבל את המולטימדיה באופן המאפשר לו לנהל אותה באופן דומה לשירותי IT אחרים הנמצאים תחתיו.

גילי צוקרמן, ראש תחום בכיר, מערכות מידע ותוכנה בעיריית ת"א מספר על חשיבות ההשתלמות לפעילות העירייה:

רביד סגל, מנהל הטכנולוגיות במסר, המרכז הארצי לסימולציה רפואית, מספר על חשיבות נושא ה-AV over IT לעולם הרפואה:

קרמר מציגה שורת פתרונות תחת AV over IT הפונים כולם לעולם ה-IT ונותנים למחלקת ה-IT מגוון כלים שמטרתם היא הקלה בניהול עולם ה-AV, יכולת תגובה מהירה ופרו-אקטיביות בתחום שהיה שונה טכנולוגית ובמתודולוגיית העבודה.

בקרמר מספרים כי במהלך השנה הקרובה תוסיף החברה פתרונות נוספים למגוון הפתרונות לעולם ה-AV over IT אשר יכללו ניהול מרכזי של כלל הרכיבים, תכנות תרחישים לחדרים ועוד, כל זאת במקביל לימי הכשרות והשתלמויות אשר מטרתן לקדם את עולם ה-AV over IT ולאפשר מעבר חלק ופשוט מעולם ה-AV אל עולם ה-IT. למידע נוסף בקרו באתר קרמר: https://www.kramerav.com/il

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG