בעקבות הסכם השלום בין איחוד האמירויות לישראל, חתמה חברת Kramer עם המפיצה המקומית "אבקום" ותוכל להציג את מוצריה בשבוע הטכנולוגיה של Gitex בדובאי המתקיים בימים אלו.

חברת Kramer נחשבת לאחת מחברות ה-AV הישראליות המובילות בעולם ולה כ-30 סניפים המשרתים יותר כ-100 מדינות בהסכמי הפצה שונים. הסכם ההפצה הראשון באיחוד האמירויות יאפשר לה להפיץ את מוצריה באמצעות המפיצה המקומית Abcom Distribution LLC.

בעקבות ההסכם שנחתם כבר באמצע החודש שעבר, זוהי הפעם הראשונה בה Kramer תוכל לחשוף את מוצריה גם באזור המפרץ הפרסי, ולמעשה כבר בימים אלו הם מוצגים לשוק המקצועי במהלך כנס Gitex הנמשך כחמישה ימים, בין ה-6 ל-10 בדצמבר. המוצרים שמוצגים פונים לשוק המסחרי, החינוכי והתשתיות הקריטיות (מערכות פיקוח ובקרה).

על פי סאם בונומו, סמנכ"ל בכיר ב
Kramer– "שמונת החודשים בהם העולם מתמודד עם נגיף הקורונה הובילו לשינוי חד באופן בו אנחנו עושים שימוש בטכנולוגיות AV. החברה שלנו יוצרת קשרים חברתיים, עובדת ולומדת באופן היברידי ולכך יש השפעה כמובן גם על העולם העסקי."

המוצרים של Kramer בתחום שירותי הפצת האותות (Signal Distribution) יאפשרו גם לעסקים באיחוד האמירויות להנות מטכנולוגיה המגשרת בין צרכי AV מקצועיים לבין האופן בו מתנהל מערך ה-IT. התקשורת הפנימית תהפוך לגמישה איכותית ובטוחה יותר, ולפיו מדובר בלא פחות מ-Game Changer.

פראדיפ קומאר, מנכ"ל אבקום הוסיף כי ישראל ידועה בטכנולוגיה פורצת הדרך שהיא מפתחת ואבקום גאה להיות המפיצה הבלעדית של Kramer באיחוד האמירויות. בזכות ההסכם היא תוכל להגדיל את תמהיל ה-AV שהיא מספקת לשוק המקומי ו Kramer תוכל להיכנס לשוק זה לראשונה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG