מקרן ה- ProBeam הקומפקטי החדש של LG, עם עוצמת הארה של כ- Lumens 2,000, יוצג לראשונה בתערוכת 2017 CES

LG Electronics תציג בתערוכת ה-CES בחודש הבא (5 – 8 לינואר) את מקרן הלייזר החדש של החברה, LG ProBeam, אשר תוכנן על מנת להביא את חוויית הקולנוע הביתי הטובה ביותר. לדברי החברה, מקרן ה- ProBeam של LG נבנה בכדי לענות ולעלות על כל ציפיות הצרכן ומעניק לו, לצד ביצועים טובים, את היכולת לצאת מאזור הסלון וליהנות מסרטים ותכניות טלוויזיה בכל מקום ובכל זמן, אם בסלון הביתי, במשחק ספורט בחצר או אפילו בקמפינג.

המקרן, מדגם HF80J, מצויד במנוע לייזר חדשני הבנוי בצורת ה- I ומשקלו 2.1 ק"ג בלבד, הוא מפיק עוצמת הארה של כ- lumens 2,000 באיכות Full HD, מה שהופך אותו למקרן אידיאלי לחוויית הקולנוע הביתית, ממנו ניתן ליהנות גם כשהחדר מואר לחלוטין. המקרן מגיע בעיצוב דק וחלק אשר מאפשר לדברי החברה שילוב שלו בכל סגנונות העיצוב הביתי.

עם פונקציית התאמת סנכרון סאונד מתקדמת, ניתן לצוות את ה- ProBeam לכל מוצר תומך Bluetooth כמו רמקול חיצוני או אוזניות, בנוסף, מאפיין ה- Wireless Mirroring משתמש ב- Miracast כדי להקרין תוכן ממכשירים חכמים למסך הענק המוקרן. רכיב ארבע הפינות הייחודי והרכיב האנכי של LG יאפשר לדברי החברה למצוא את הגדרת התמונה הטובה ביותר למשתמשים ולאזן אותה במהירות ובקלות.

בנוסף לכל אלה, מאפשר המקרן למשתמשים גישה לשירותי סטרימינג רבים ולתכניות רלוונטיות לפי העדפותיהם דרך פלטפורמת ה- webOS זוכת הפרסים של החברה כאשר הניווט בממשק מתבצע באמצעות שלט ה"מג'יק" של LG.

"כמובילת דרך עולמית בתחום מקרני ה- LED, חברת LG בטוחה שניסיונה בעולם הבידור הביתי יהפוך את מקרן הלייזר ללהיט בקרב צרכנים," אמר בריאן קוון, נשיא חטיבת הבידור הביתי של LG. והוסיף: "חברת LG גאה להמשיך וליצור דרכים חדשות להעצים את חוויית עולם הקולנוע הביתי בשלל דרכים דינאמיות".

מקרן הלייזר החדש של LG יוצג בתערוכת ה- CES בביתן מספר 11100 בהיכל המרכזי בין ה-5 ל-8 בינואר באולם הכנסים בלאס-וגאס.

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: פמלה טגרט (Infocomm International): אירוע Multimedia 2017 - הזדמנות פנטסטית עבורנו לתקשורת עם אנשי תעשיית ה-AV הצומחת בישראל - פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG