בספטמבר האחרון דיווחנו על השקתן של יחידות ה-DSP-860 וה-DSP-1280 החדשות של Crestron והנה כעת הצטרפו יחידות ה-DSP-1282 ו-DSP-1283 מסדרת ה-Avia לרשימת היחידות הזמינות. מערכות ה-DSP של Crestron מסדרת ה-Avia, מספקות פתרון מתקדם הכולל תמיכה ב-Dante, AEC, VoIP, POTS ו-USB, ומספקות לראשונה פתרונות DSP מתקדמים בפלטפורמה היברידית עבור חדרי ישיבות וחדרי Videoconferencing. לדברי קרסטרון, המערכות החדשות מפשטות את תהליך ההתקנה והתכנות בכל חדר ישיבות, ומספקות תוצאות ללא פשרות. גם האינטגרציה הטבעית עם מערכות הבקרה, ומסכי המגע החדישים של Crestron, מאפשרים לראשונה קבלת פתרון מנוטר ומלא בסטנדרט Enterprise.

קו מוצרי AVIA של קרסטרון

כאמור, מערכות ה-DSP המתקדמות ביותר בסדרה, ה-DSP-1282 וה-DSP-1283 זמינות כעת, ומשלימות את הסדרה כולה. עם יכולות AEC (ביטול הד חוזר) על כל 12 הכניסות, תמיכה ב-SIP ויציאות וכניסות על גבי USB, מתאימות המערכות החדשות באופן מושלם לחדרי וועידה ו-Videoconferencing עם מערכות Skype for Business כדוגמת Crestron RL®2 ואחרות. מערכות ה-DSP-1282 וה-DSP-1283 כוללות תמיכה ב- ™Dante לטובת הרחבת מערכת האודיו ואינטגרציה עם מטריצות ה-DM-MD64x64 וה-DM-MD128x128 הכוללות Blades עם תמיכה ב-Dante גם כן.

ב-Crestron מסרו כי כלי הקונפיגורציה עבור מערכות ה-Avia מספק סביבת עבודה מתקדמת ואינטואטיבית אשר מקלה על תכנות המערכות. הארכיטקטורה ההיברידית הייחודית ל-Crestron, והתמיכה ב-Channel Strips מפשטת את הקונפיגורציה עם הגדרות מוכנות מראש למרבית המיקרופונים, ולסדרות הרמקולים השונות של Crestron. כלים נוספים המובנים בתוכנה, כגון Real-time Analyzer, מיקסר וירטואלי, עורך EQ ומעבד AEC מאפשרים ביצוע קונפיגורציה מתקדמת למערכת בקלות ובמהירות.

מערכות ה-Avia תומכות בחיבור פשוט ומהיר למסכי המגע החדשים של Crestron מסדרת ה-TSW-x60, ומאפשרות ייצוא מהיר של פקדי השליטה ישירות מה-DSP Tool למסכי המגע. באופן זה, אין צורך בכל תכנות שהוא על מנת לשלוט על הפרמטרים השונים, לקרוא לתרחישים מתאימים ועוד.

בקרסטרון אומרים כי גם מערכות ההגברה הרב-ערוציות התואמות מקו מוצרי ה-Avia תהיינה זמינות בקרוב וכי יחד עם מערכות ה-DSP, הן תספקנה פתרון שלם ועוצמתי למערכות אודיו מתקדמות.

ראו גם:
 קו המוצרים השלם של Avia
שאלות ותשובות נפוצות אודות פתרונות ה-DSP המובילים בעולם
סרטוני הדרכה לפתרונות ה-Avia DSP 

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG