ClearOne, יצרנית פתרונות תקשורת בתחום ה-AV

 

https://www.clearone.com


ClearOne, יצרנית פתרונות תקשורת בתחום ה-AV הכריזה על השקת מוצרי ועידות, קולבוריישן והזרמה (Streaming). הקו החדש נועד לספק מענה ללקוחות המבקשים לשלב חווית שמע ווידאו באיכות גבוהה.

"בסביבות העבודה ההופכות ניידות ומבוזרות יותר מתמיד, רעיונות גדולים צריכים להישמע ולהיראות," אמר ריקרדו רזניק (Ricardo Resnik), נציג מכירות ClearOne בישראל. "יותר מאשר כל יצרנית בתחום, ClearOne מפתחת ומייצרת פתרונות מתקדמים לתחום הועידות, קולבוריישן והזרמה על גבי הרשת היוצרים פונקציונאליות חסרת תקדים, אמינות ויכולת גדילה. הקו המנחה אותנו הוא שמירה על יצירת כלים מקצועיים בעלות-תועלת גבוהה."

ClearOne, יצרנית פתרונות תקשורת בתחום ה-AV

לדברי רזניק, ClearOne חיזקה את יכולתה בשנים האחרונות לפנות בצורה מלאה לשוק הנפרש הרבה מעבר לליבת האודיו המקצועי וכללה בו מיקרופונים, קולבוריישן והזרמת אודיו ווידאו על גבי הרשת. "למעשה, ClearOne היא כיום חברת ה-AV המקצועית היחידה המחברת, יוצרת תאימות (Interop) ויכולת גדילה לארגונים בכל הגדלים ולכל סוגי הועידות, קולבוריישן ויישומים בהם מוזרמים ווידאו ואודיו על גבי הרשת. עבור חברות האינטגרציה ב-AV, אנו החברה היחידה הנחשבת מקור מקצה לקצה בו יוכלו למצוא את כל מה שהם צריכים."

מוצרי ClearOne משווקים על ידי חברת מולטיפוינט בישראל https://multipoint.co.il באמצעות חברות האינטגרציה DM, AVCS ובינת.
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG