חנן עציוני, מנהל תחום המולטימדיה בחברת דן אל טכנולוגיות, חזר עם חוויה אישית חזקה מהתערוכה האחרונה: "ב- AMX יש קבוצה של מקצוענים עם נכונות חסרת תקדים לספק מידע ולהרחיב על משפחות המוצרים החדשים עד כדי כך שהיועצים והאינטגרטורים שהתלוו אליי לביתן לא חסכו בפירגונים הן על הפתרונות החדשים והן על תשומת הלב שקיבלו".  

חנן עציוני. תמונה - יח"צ

"חברת AMX מסתכלת על השוק בצורה ייחודית, היא מעסיקה פונקציה שמטפלת רק ביועצים, אחרת רק באינטגרטורים, נוספת בשוק האקדמי וכמובן נותנת ביטוי להתמחות הסקטוריאלית החשובה, כך שעבור כל פגישה מותאמים הנושאים והתכנים בהתאם לצרכי המשתתפים, למטרות ולהשגת הערך הרב ביותר". 

משפחות של פתרונות חדשים וחדשניים 

"המיקוד של AMX בשוק ה Pro-AV מקבל עוצמות חדשות. היצרנית מפתחת מגוון פתרונות חדשים עם הסתכלות הוליסטית על ההטמעה היעילה ביותר. כך למשל אתגרי חדרי הלימוד והסמינרים: הלקוח מקבל קיט המכיל פנל חיבורים, פנל לחצנים לשליטה על המערכת, יחידת בסיס עם מטריצת וידאו ושני מגברים מובנים כאשר בפתרון יש את כל הכניסות והיציאות הנדרשות כולל CEC. כל אלה מתחברים באמצעות כבל רשת בהתקנה פשוטה אשר אינה דורשת מיומנויות תכנות של המתקין ומבטיחה תפעול ותחזוקה קלים לשימוש". 

"התפישה משתנה לניהול היישום תוך חיסכון מקסימלי בזמן ומאמץ של כוח האדם והמשמעות היא לאפשר ללקוח לנהל כמות גדולה של מערכות ממקום אחד, לרבות יכולות הגדרת ימים ושעות הדלקה וכיבוי". 

 

הענק מתעורר? 

"סמסונג העולמית שמה את AMX במקום גבוה מאוד בסדר העדיפויות ואני אופטימי שהמותג החזק הזה יחזור לשוק בישראל ובענק, היות ומנעד המוצרים מתחיל בבסיס לו זקוק הלקוח ועד לתמיכה מלאה באתגרים המורכבים ביותר אשר מגיעים מהשטח".

גמישות פונקציונלית ייחודית

"סדרת 2600 החדשה היא KVM HDMI USB over IP המבוססת על 2 סוגי דחיסה ותומכת גם בדחיסת 264. המשמעות היא שמצד אחד הלקוח נהנה מ latency נמוך של "פריים" אחד, כאשר מהצד השני דחיסת ה 264 מאפשרת להרחיק ולממש גם באתרים מרוחקים כולל תאימות להתקנים ורשתות של צד ג' כגון – Wowza, YouTube,Panopto ו-Facebook. 

"באמצעות USB-C מתאפשר ניצול מקסימלי של רוחב הפס של המצלמה 480 Mb/s עבור שיחות בזום וניתובים מגוונים. בנוסף  יש חיבור USB-2 לעכבר מקלדת, מחשב מקומי ועוד. הסדרה עובדת ב 4K 4:4:4 60HZ ומגיעה בשלוש גרסאות: פאנלים על הקיר, קופסאות או כרטיסים. הלקוח מקבל out of the box פאנלים בשני צבעים – שחור ולבן לגמישות עיצובית." 

 

 

רגע, דיברנו כבר על גמישות? 

"סדרת המסכים המעוצבת של Varia הציגה גדלים של 5, 8, 10 ו 15 אינטש. המיוחד בסדרה זו הוא שכל מסך יכול להיות מותקן על הקיר או מוצב על השולחן והמשמעות היא שהמשתמש יכול להחליט האם המסך ישמש כפאנל שליטה ובקרה, זימון חדרים, ל ZOOM room או לקיוסק. הלקוח יכול בכל שלב לשנות את הייעוד של כל מסך כך שהוא נהנה ממוצר מעוצב, פונקציונלי ויציב".

KVM במקסימום

"חברה נוספת  שדן אל טכנולוגיות מפיצה את פתרונות ה KVM HDMI USB over IP שלה היא Muxlab הקנדית אשר מספקת גם היא מענה הכוללים דחיסה מסוגים שונים או ללא דחיסה כלל. אולם, בניגוד לסדרת ה 2600 של AMX, כאן הלקוח מקבל את אחת האפשרויות של סוגי הדחיסה. ארגונים כמו תעשייה אווירית רשויות עירוניות וחברות ביטוח מיישמים פתרונות אלו חלקם גם בשילוב Video-wall". 

 
תמונה - אתר Maxlab

"Muxlab הכריזה על ממשק עם Q-systems על שלל פתרונות השליטה והבקרה שלה כולל בענן והציגה ב ISE האחרונה את העוצמות המשותפות של שיתוף הפעולה. 

היצרנית עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם Q-SYS אשר בדקה ואישרה באופן מלא את MuxLab AV Over IP Manager והעניקה תג "Q-SYS Ready" (פותח על ידי MuxLab ומאומת על ידי Q-SYS). ה"פלאג" עובד עם הקונטרולר של Muxlab  (דגם 500812) המאפשר ניהול ושליטה במגוון הרחב של פתרונות AVoIP של MuxLab בכך שהוא מאפשר למשתמשים ליצור חיבורי מטריקס, להחיל הגדרות מתוכננות מראש, לנתב קירות וידאו, להתאים פריסות ריבוי צפייה ולשלוח IR ופקודות RS232". 

המרחיקים שישאירו אתכם קרוב!

חברה נוספת בפורטפוליו של  דן אל טכנולוגיות היא Key – digital: "פתרונות ההרחקה של היצרנית משווקים חזק מאוד בישראל ועם כניסות HDMI ו USB יעילות, מוצריה משמשים גם ליישומים מגוונים כגון ממתגי מצגות או פנל לחצנים אשר שולט על מערכות ב IP, ויחד עם יכולות ה  Windowing Processor המשתמש יכול להציג ארבעה מקורות על מסך אחד ולנהל את החלוקה בגמישות  מרבית. היתרון המרכזי של פתרונות Key-digital הוא המחיר האטרקטיבי מאוד מול התחרות".  

תמונה - אתר Key-Digital

למה  דן אל ? 

"את המכירות של מוצרי ה Pro-AV אני מנהל באופן אישי בדן אל  טכנולוגיות, היות ואני מעורב בשוק ה- AV כבר למעלה מ- 30 שנה ולאורך השנים הקפדתי לשים את המקצוענות כערך עליון, אני חושב שהשוק מכיר בכך שדן אל  לא "תדחוף" כל מה שיש לה במלאי אלא תתעקש לאפיין ולאתר את הפתרון הנכון והמדויק ביותר עבור כל אתגר. 

"לדן אל מגוון רחב של פתרונות מהרמה הבסיסית ועד הרמות המורכבות ביותר בתחום האודיו ווידאו שילוט דיגיטלי שליטה ובקרה. בנוסף, אנחנו עובדים בשותפות מלאה עם שרשרת האספקה ומוכרים אך ורק דרך חברות האינטגרציה מבלי להתחרות בהן. האמון הזה משיג אינטימיות ועומק במערכת היחסים שבאה לידי ביטוי בהעמקת התקשורת הפרויקטלית עד כדי תרשימי זרימה וסיוע הנדסי במגוון פרויקטים. נתון חשוב נוסף הוא שיש לנו מלאים ויכולת לתת מענה מהיר במינימום זמן המתנה!

"לסיכום אני יכול לומר שדן אל טכנולוגיות משקיעה מאמצים רבים במטרה להשיג את אמונן של חברות האינטגרציה המובילות בשוק וכמובן את שביעות רצונם המקסימלית של לקוחות הקצה. מי שמכיר את המגרש יודע בוודאי שלנהל מערכות יחסים עם החברות המובילות והמשמעותיות ביותר בשוק הישראלי הוא אירוע שחייב לעבור דרך אנשים שפיהם וליבם שווים". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG