מיקרוסופט ממהרת לממש את ההשקעה שלה ב-OpenAI במגוון דרכים הפוגשות את העבודה המודרנית. חלקן דרך מנוע החיפוש Bing וחלק דרך מנוע הצמיחה העונה לשם Teams. העדכון האחרון מבית מיקרוסופט נוגע לרישוי הפרמיום (Premium) של Teams בשאיפה להעניק הרבה מאוד ערך באמצעות תובנות ואוטומציה המושתתים על יכולות האינטליגנציה המלאכותית מבית OpenAI אשר מוטמעים ב-Teams.

כל מה שחשוב מול העיניים. תמונה- אתר מיקרוסופט

אז איך מתכננת מיקרוסופט לשפר את יעילות העבודה באמצעות Teams premium ? על ידי מיקוד במה שחשוב: פרודוקטיביות מדידה. השירות החדש מכיל פיצ'רים שונים כדוגמת intelligent recap: 'רשימות אוטומטיות' המיוצרות על ידי ChatGPT 3.5 ומכילות הערות, משימות מומלצות ונקודות חשובות שהמערכת איתרה בשיחה. 

לא מתחשק לקרוא הכל ? פיצ'ר בשם AI-generated chapters יחלק את הקלטת הפגישה לפרקים לפי נושאי שיחה, פונקציה המאפשרת למשתתפים או צופים לעקוב אחרי מה שחשוב להם בלי לבזבז זמן מיותר.

הבלוג של מיקרוסופט מפרט את שאר הכלים בשירות ונראה כי זו רק יריית הפתיחה בשילוב כלי AI בעבודה המודרנית, בהמשך נראה יכולות נוספות שיתווספו, כולי תקווה כי חלקן תהיינה כלי דיווח אוטומטיים על מבריזים מפגישות, פגישות שלא התקיימו, תובנות מפגישות ועוד. 

אני מאמין כי יצרניות נוספות בתחום עובדות על פיתוח והטמעת כלי AI בפלטפורמות שלהן, האם זהו השלב הבא שחיכינו לו? ייתכן מאוד. כיצד תוכרז מנצחת? איזה פרמטר ישלוט? הזמן יגלה ואנחנו נמשיך לעקוב.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG