מי שמכיר אותה יודע כי חברת AVCOM דואגת להתחדשות טכנולוגית מדי שנה. אבל, אם היה צריך הוכחה לכך, הרי שזו ניתנה באירוע השנתי של החברה, אירוע אשר זכה להצלחה מרובה וכלל את נוכחותם של למעלה מ- 200 איש. הקהל המקצועי כלל בעיקרו יועצים ואינטגרטורים מובילים בתחומם בארץ, שעבורם הציגה החברה את פתרונותיה החדשים. "המטרה הייתה להזמין אנשים אלינו 'הביתה' ולהציג להם את הטכנולוגיות החדשות שלנו מהשנה האחרונה", אומר עופר אפיץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה. 

תמונה - AVM

מה הופך אירוע כזה למוצלח

את הצלחת האירוע, שכמותו נוהגת החברה לערוך מדי שנה (למעט בשנת הקורונה), תולים  ב- AVCOM בעובדת פיצולו. מטרת הפיצול הייתה לתת לאנשים להגיע בזמנם החופשי מחד ולהתמודד עם תחלואת הקורונה מאידך. 

את הקהל פגשו עמדות שהציגו את הטכנולוגיות השונות כאשר כל עמדה אוישה על ידי עובדי החברה, המהווים צוות מיומן ומגובש המכיר היטב את שלל הפתרונות המוצעים על ידה. המטרה הייתה לאפשר ללקוחות להתרשם מהטכנולוגיות השונות ש-AVCOM מציעה ללקוחותיה באמצעות ההתנסות והיכולת לבחון מקרוב את המוצרים. ב AVCOM מאמינים שטכניקה זו בעלת השפעה גבוהה יותר מאשר מצגת הנישאת מול קהל מוזמנים ומדברת על יתרונות המוצר. 

 
תמונה - AVM

מגמות חדשות שהחברה נענית להן

ב AVCOM, חברה שמעל ל-20 שנה מציגה פתרונות שונים בתחום האבטחה, ניצלו את תקופת הקורונה כדי לבצע הערכות וחשיבה מחודשות, הן בתחום האבטחה אך גם בתחומים אחרים, כשהגישה היא לפנות לטכנולוגיה המאפשרת מתן פתרונות ייחודיים ולא רק מוצרים. 

הנהלת החברה זיהתה מספר תחומים שעשויים להיות הדבר הבא בכל מה שקשור לטכנולוגיות המציעות אבטחה ואנליטיקה. מוצרים כגון מצלמות לבישות עם וידאו מוצפן, או לחילופין מצלמות לגילוי שרפות המסתייעות בגלאים, הם רק חלק מהפתרונות שהחברה מציעה. פתרון אחר בא לפתור את מצוקתם של החניונים ויכולות השימוש היעיל בו. ארז פז, מנכ"ל החברה שיתף לגבי האסטרטגיה: "אנו משקיעים הרבה מחשבה וזמן לזהות את המקומות בהם נוכל להשתלב טכנולוגית ולתת ערך משמעותי ללקוחותינו". 

תמונה - AVM

פתרונות חדשים שהוצגו באירוע

יציאתה של חברת סוני מתחום מצלמות האבטחה חייבה את AVCOM לתור אחר ספק פתרונות איכותיים דומים. לאחר בחינה מדוקדקת החליטה החברה לבחור בחברת HANWHA  מדרום קוריאה (סמסונג לשעבר). "למרות שאנחנו עובדים איתם כבר מעל לשנה, זו הייתה הזדמנות מצוינת להציג את היכולות המעולות של HANWHA והמגוון הרחב ואיכותי באופן בלתי אמצעי", מציין עופר אפיץ. 

האירוע, שנערך בחסות חברת FLIR, אפשר ל- AVCOM להציג את קו המצלמות החדש של החברה. מדובר במצלמות מתנייעות, וכן במצלמות תרמיות המיועדות לשימוש ביום ובלילה. קו מצלמות זה שהוא באיכות גבוהה מאוד מציג אינטגרציה מלאה של חומרה ותוכנה של היצרן אולם באופן מפתיע הוא נמכר במחירים תחרותיים ביותר. 

משפחת המצלמות החדשה של FLIR מאפשרת יכולות שימושיות וממשק עם שקיפות אינטגרטיבית מוחלטת. הפתרונות החדשים הללו של AVCOM ו- FLIR מיועדים למוסדות גדולים כמו נמלי ים, מחסני ענק ואף הגנה על יישובים. את התמחור החדש תולה אפיץ בכך ש"השוק עבר מהפך מנושא של איכות לנושא של מחיר". אם כי, לדבריו, ניתן לראות נטייה לחזור ולפנות אל המוצרים האיכותיים לאחר התנסות במוצרים נחותים יותר. בכל מקרה נראה כי השילוב בין FLIR  ו AVCOM מבין את אתגרי השוק (גם) בנושא התמחור ונותן לו מענה אטרקטיבי. 

 
תמונה - AVM

פתרון אחר של מצלמות לבישות הוצג על ידי חברת AUDAX האנגלית, גם אותה מייצגת AVCOM. זוהי נישה חדשה יחסית עבור חברת AVCOM אשר זיהתה עניין לפתרון מסוג זה בשוק. מדובר במצלמה לבישה עם אודיו דו כיווני, כשכל ההצפנה נעשית באמצעות חבילת תוכנה הכוללת גם יכולות ג'י-פי-אס, ואפשרות העברה מרשתות חיצוניות לפנימיות. 

SR7 היא חברה ספרדית המתמחה בגילוי אש. החברה שקדה על אינטגרציה עם המוצרים של FLIR ועושה שימוש בסנסורים שלה כדי לבצע אנליזה בזמן אמת. הפתרון מכסה מרחקים גדולים מאוד והוא עובד על גילוי תרמי של שריפות. ההתקנה מתבצעת בגובה ומשם נעשית סריקה של האזור. זהו פתרון מוכלל הכולל בתוכו שרת, מצלמה ואת שאר המענה אשר מאפשר למפעיל לשבת בחדר בקרה מרוחק. 

היות ומחשב אחד יכול להתחבר לשישה סנסורים, כיסוי השטח באמצעות כמות מינימלית של ציוד מחשוב הוא עצום. ה 7SR נמצא בימים אלו בבחינה של איגוד הכבאות הארצי, וכבר הוכיח את יעילותו באירוע השריפות האחרון בעוטף ירושלים.

 
תמונה - AVM

פיילוט אחר שעתיד להתבצע ממש בימים אלה בירושלים, מציג פתרון נוסף וחדש של  AVCOM והוא מבוסס על טכנולוגיה של חברת CLECERCITI  הגרמנית. מדובר בביצוע אנליזה למגרש חנייה.

באמצעות גלאים רגישים מאוד המסוגלים לעבוד בכל מזג אויר, ניתן כאן פתרון למפעילי קצה או מפעילי חניונים, והכל נעשה תוך שמירה על פרטיותם של החונים. גלאים אלה אמנם מסוגלים לומר לבעל החניון כמה חניות פנויות יש בכל רגע נתון, כמה זמן חונה כל מכונית בחניון ועוד, אולם הם אינם מתייחסים לפרטי הרכב, כלומר לא נשמר מידע לגבי צבע, סוג הרכב או מס' הרישוי. 

האירוע המוצלח אפשר לדברי פז "לחשוף בפני כל קהל היעד הרלבנטי את הטכנולוגיות והמגמות החדשות והשונות שלנו ל- 22/21, תוך התמקדות בפתרונות ובענפים אליהם הם מיועדים". נראה כי AVCOM הצליחה להציג את יכולותיה החשובות ביותר – זיהוי מגמות בשוק, איתור הפתרונות המובילים והגשתם לשוק הישראלי. 

 
תמונה - AVM
תמונה - AVM
תמונה - AVM
תמונה - AVM
תמונה - AVM
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG