החברה דורגה כספקית מובילה בישראל במספר קטגוריות, ביניהן קטגוריית תשתיות ופלטפורמת קונטיינרים 

לימור אפיק. צילום אלישר

רד האט (Red Hat), חברת פתרונות הקוד הפתוח המובילה בעולם, דורגה כספקית מובילה (Tier 1) בישראל לשנת 2021 בקטגוריות תשתיות, תוכנת מערכת הפעלה, ניהול ממשק תכנות יישומים (API) ופלטפורמות קונטיינרים במחקר השנתי של חברת המחקר והייעוץ STKI, המתבסס על מאות סקרים, ראיונות אישיים ומחקר מעמיק המבוצע על ידי צוות החברה. 

לפי הגדרת STKI, ספקי Tier 1 הם הספקים הגדולים ביותר או המובילים בתחומם, בעלי נפח פעילות גדול בקטגוריה ספציפית. ספקי Tier 1 מוגדרים ככאלה על סמך שלושה קריטריונים עיקריים: נפוצות וניסיון בקרב ארגוני אנטרפרייז, מספר לקוחות ונתח שוק מוערך; הערכת ה-Mind Share של הספק באותה קטגוריה – עד כמה ארגונים מדרגים ותופסים את הספק כמוביל בתחומו; והערכת נפח הפעילות הגבוה ביותר בשוק בקטגוריה הספציפית, על פי מספר פרויקטים, כמות כוח אדם בתחום, כמות הלקוחות, בדגש על לקוחות חדשים בשנה האחרונה ועוד.

לימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, אמרה כי, "אנו נרגשים וגאים להיות מדורגים פעם נוספת כספק מוביל במחקר השנתי של חברת STKI. אין ספק שהשנה האחרונה הייתה מאתגרת עבור כולנו והביאה עמה שינויים רבים, אך מה שלא השתנה זוהי תחושת המחויבות שלנו ברד האט לאספקת הכלים והפתרונות הטובים ביותר עבור השותפים והלקוחות שלנו. אני מודה לצוות רד האט בישראל, אשר תורם בצורה מהותית למובילות שלנו ומקווה שנמשיך להוביל בדירוג גם בשנים הבאות".  

 

אודות Red Hat, Inc

רד האט היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות תוכנה ארגוניים בקוד פתוח, המשתמשת בגישה מבוססת-קהילה כדי לספק טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. רד האט מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה המובילה בתעשייה של החברה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות. שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ עטורי הפרסים הופכים את רד האט ליועצת מהימנה עבור חברות Fortune 500. כשותפה אסטרטגית של ספקי ענן, מטמיעי מערכות, ספקי יישומים, לקוחות וקהילות קוד פתוח, רד האט מסייעת לארגונים להתכונן לקראת עתיד דיגיטלי.    

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG