המקרנים מיועדים לשימושים שונים: החל מחדרי ועידות, דרך כיתות לימוד ועד לאנשי מכירות שרוצים לקחת איתם מקרן קומפקטי במיוחד 

LG BU70QGA

המקרן הראשון אותו הציגה LG הוא ה- LG ProBeam BU70QGA. מדובר במקרן הראשון של החברה ברזולוציה של UHD (4K) העושה שימוש במערכת ההפעלה  החדשה מבוססת ה-Web  לשילוט דיגיטלי, ה- Signage 6.0. המערכת מאפשרת להזרים מדיה בצורה פשוטה דרך הרשת וכוללת תכונות מתקדמות כגון מיזוג גבולות (להקרנת תמונה גדולה המורכבת ממספר תמונות קטנות), הצגת תמונה לצד תמונה או תמונה בתוך תמונה.

כמו כן יכול ה- BU70QGA להקרין תמונות בסיוע של מקרנים נוספים כשהמשתמש שולט בעוצמת הארה בנקודות בהן התמונות מתחברות אחת לשנייה וגם להתחבר אל אפליקציות נוספות העובדות עם Signage 6.0.

מבחינת מפרט טכני, המקרן מסוגל להאיר בעוצמה מקסימלית גבוהה למדי של 7,000 אנסי לומן וכולל זום אופי של 1.6. בזכות המפרט הנ"ל המקרן מסוגל לעבוד גם בתנאי תאורה לא אופטימליים ולהקרין על שטחים גדולים במיוחד.

תוספת מפתיעה היא השימוש במצלמה מובנית העוזרת למקם את המקרן במרחב. המקרן כולל אפילו שני רמקולים בעוצמת 5W כ"א, ולכן אין הכרח לחבר אותו למקור צליל חיצוני.

 
 
LG ProBeam BF40QS
LG PF510QC

המקרן הבא בסדרה, LG ProBeam BF40QS, מגיע בעוצמה של 4,000 אנסי לומן וברזולוציה של 1920X1200 בפורמט רחב במיוחד (Wide Ultra XGA). מפרט זה הופך אותו מתאים לחדרים בינוניים. גם הוא כולל שני רמקולים מובנים.

מקרן נוסף לשימושים קלים הוא ה- LG PF510QC. מדובר במקרן עם חיבור Bluetooth למקורות צליל חיצונים (ניתן גם להשתמש ברמקול המובנה (גם הוא בעוצמה של 5W) למי שלא זקוק לסטריאו). המקרן מגיע לרזולוציית 1080p סטנדרטית ולעוצמת הארה של 450 לומן. 

מבחינות גודל, מידות המקרן הן 148 ס"מ אורך, 148 ס"מ רוחב ו-66.5 ס"מ עומק במשקל של 1.36 ק"ג בלבד (פחות מכמה "מקרני מיני" שהוצגו כבר ב-2022 על ידי חברות כמו Epson). המקרן עובד בצורה טבעית עם אפליקציית AirPlay 2 לטלפונים חכמים וטאבלטים של אפל.

למרות שכל אחד מן המקרנים האלו מיועדים לצרכים שונים והאחרון אינו משתייך כלל לאותה הסדרה של השניים הראשונים, קל לראות שכמו חברות אחרות, גם חטיבת העסקים של LG שמה בעדיפות עליונה את קלות ההפעלה עם פגיעה מינימלית בביצועים ובמפרט במוצריה החדשים.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG