חיישן התנועה החדש של Faradite מתאים את התאורה הטובה ביותר בחדר על פי שעות היום או התנאים אותם אתם מעדיפים ומסוגל לשלוט גם במערכות חכמות נוספות

תמונה - יוטיוב FARADITE

האינטרנט של הדברים (IoT) הוא אחד הנושאים שאומנם לא מפסיקים לדבר עליהם, אבל גם למי שעובד בעסק מודרני שתלוי כמעט כולו במחשוב לא תמיד ברור מה עושים אתו…

חיישן התנועה החדש של Faradite בשם Motion Sensor 360 – KNX הוא בדיוק דוגמה לאביזר קטן וקומפקטי במיוחד (קוטרו 49 מ"מ בלבד) שיכול לעשות שינוי גדול. מדובר בגרסה החדשה של החיישן הקודם והפופולארי של החברה (ללא תוספת ה-KNX).

החיישן מגיע בצבעים לבן ושחור, כך שהוא יכול להתאים למגוון רחב של עיצובים.

החיישן משמש לשליטה אוטומטית בתאורה ומערכות אחרות על סמך תנועה של אנשים במרחב במרווחים שונים ומדידה מדויקת של עוצמת התאורה בחדר (LUX).

כך למשל, אם החיישן מזהה תנועה מהירה בכניסה לחדר, הוא יכול להדליק את האורות, אך אם הוא מזהה שאדם מסוים נמצא באזור הישיבה המרכזי במשך כחצי דקה, הוא יכול להדליק את מיזוג האוויר.

לחיישן 6 פונקציות עיקריות מתוכן ניתן להפעיל 4 בכל רגע נתון: 
  • מיתוג – הפעלה או כיבוי של מעגל תאורה ומאווררים (2 פונקציות)
  • שליחת ערך לדימר
  • קביעת מצבים ("סצנות") שונים. לדוגמה, מצב יום ומצב לילה.
  • שליטה בפונקציות HVAC למערכות מיזוג אוויר
  • שליחת ערכים מתקדמים למכשירים חכמים אחרים 

מבחינת מערך השבבים, החיישן בנוי ממעבד ARM Cortex, חיישן תנועה פנימי הפועל באמצעות קרן אינפרא אדום (PIR) וחיישן נוסף המזהה את עוצמת התאורה בתדירות של 100 פעמיים לשנייה. ניתן אף לחבר מספר שבבים אחד לשני בתצורת Master ו-Slave אם רוצים לכסות שטחים גדולים יותר.

ראוי לציין שהחיישן עצמו פותח וגם מיוצר באנגליה.

פרטים מלאים על החיישן ניתן למצוא באתר של Faradite. הגרסה הבסיסית עולה כ-130 פאונד ואילו הגרסה חסינת האש עולה כ-139.90 פאונד. המחירים אינם כוללים מע"מ ומשלוח.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG