מסכי dvLED לשילוט לשימוש בתרחישים בהירים במיוחד (תמונה: NEC)

 

NEC הכריזה באופן רשמי עם פתיחת תערוכת ISE 2019 על הרחבה גדולה של פורטפוליו פתרונות ה-dvLED (ר"ת Direct View LED) שלה לשימוש כבסיס עבור שילוט דיגיטלי בתוך מבנים ובחוץ.

המסכים אותם מקיפה ההכרזה החדשה מבוססים על הפיתוח ועל הטכנולוגיות ששילבה החברה אחרי הרכישה של S[quadrat], יצרנית מסכי LED, במהלך השנה שעברה, ולפי החברה מדובר בפתרונות ברמת אמינות מצטיינת שמבטיחים את ההשקעה של הלקוחות בהיבט עתידי. NEC אף מציגה בפועל חלק מהפתרונות החדשים הללו בדוכן שלה בתערוכה, בדיוק כפי שהודיעה לאחרונה.

מסכי ה-dvLED החדשים שמוצגים ב-ISE 2019 מחולקים לחמש קטגוריות שונות. סדרת ה-FA2 מציעה מסכים ברזולוציה סטנדרטית וביחס היבט של 16:9 שמטרתה לאפשר התקנות קלות לאינטגרטורים, והם מכילים פתרונות ניהול כבלים מובנים וכוללים. החברה אף מתכוונת למכור את המסכים הללו גם בתצורה של חבילה ברזולוציות שנעות בין HD ל-UHD להצגת תכנים ברזולוציה גבוהה עם מרחק פיקסלים (Pixel Pitch) שמתחיל ב-1.2 מ"מ, ועם יכולות התקנה גמישות במיוחד. כך, לדוגמה, מציגה החברה בדוכן שלה מסך HD בגודל 165 אינץ' לשימוש כשלט דיגיטלי עם מרחק פיקסלים של 1.9 מ"מ ומסך HD נוסף בגודל 137 אינץ' עם מרחק פיקסלים של 1.5 מ"מ.

כן מציעה החברה את סדרת ה-LED Q המבוססת על מודולים מרובעים בגודל של 1/2 מטר להתקנה גמישה בהתאם לצרכים, עם תחזוקה פשוטה במיוחד, ובתצורות שונות. הסדרה LED S, לעומת זאת, תוכננה בידי החברה כדי לספק פתרונות קלי משקל בזכות הדקיקות היחסית שלה, כולל פתרונות לשימוש כפרסום בחלונות. הסדרה האחרונה היא LED A, שזכתה לכינוי פוסטר, ולפי החברה מדובר בתצוגות דקות גזרה ומשקל לשימוש בשילוט דיגיטלי נייד, עם יכולות 'חבר והפעל' מלאות, וכתחליף עבור רול-אפים.

"הלקוחות שלנו מחפשים דרכים חדשות להרשים את הקהלים שלהם וכדי להעביר מסרים ברורים ויעילים גם בתנאי התאורה הבהירים ביותר בסביבות עבודה פנימיות וחיצוניות, ובין  מדובר בצרכים ארגוניים, קמעונאיים או ניווטים. פתרונות ה-LED החדשים הללו מייצגים את הערכים המשותפים של S[quadrat] ושל NEC ליצירת מוצרים איכותיים עם שילוב של רמות שירות ותמיכה בולטות במיוחד. אמר אנדרס ברוקשמידט, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק ב-S[quadrat].

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG