LK952 – מקרן לייזר חדש למרחבי היוועדות ומתחמי שיתוף פעולה (תמונה: BenQ)

 

BenQ שמרה לתערוכת ISE 2019, בין השאר, את ההכרזה הרשמית על שני מקרני לייזר חדשים בסדרת ה-LK שלה שהיא מכוונת לשימושים במרחבי עבודה קטנים עד בינוניים, כמו פינות היוועדות במשרד וכן מתחמי שיתוף פעולה.

שני המקרנים החדשים, LK952 ו-LK953ST מציעים מאפשרים רזולוציה מרבית של 4K עם תמיכה ב-HDR, ועושים זאת בבהירות של 5,000 לומנס עם מנורה שאמורה להספיק לעד 20,000 שעות עבודה. לפי החברה היא שילבה במקרנים הללו טכנולוגיה שאמורה לספק פרטים חדים במיוחד, כולל שיפור איכות של התמונות המוצגות, לפי הצורך, וכן לזהות הבדלי גוונים בין אובייקטים הכלולים בתמונה והרקע כדי להבטיח שהתמונה המופקת תציע מרקמים מדויקים יותר עם קצוות ברורים וחדים במיוחד.

שני המקרנים מציעים תכונות דומות, וההבדל הוא ביחס הטלה והמיקוד המרבי. בעוד LK952 מציע יחס שיכול לנוע בין 1.36-2.18 וזום של 1.6x, ה-LK953ST מציע יחס של 0.81-0.88 עם זום של 1.1x כך הוא ניתן להתקנה אפילו במקומות קטנים וצפופים יותר מחברו. שני המקרנים יכולים לספק תמונה בגודל מרבי של 300 אינץ', שניהם מציעים שליטה ידנית במיקוד ובזום, ובשניהם יש אפשרות להזיז את העדשה עד 60 מעלות שמאלה/ימינה ועד 23 מעלות מעלה/מטה.

ב-BenQ מספרים בנוסף שניתן לאטום את המודולים של יחידת הלייזר כדי למנוע הצטברות אבק, ושהחברה מציעה גם ערכה קלה לתפעול להתקנת המקרנים כך שייתלו מהתקרה.

"סדרת ה-LK של BenQ ממנפת טכנולוגיה שפתחנו עבור מסכי המשחק שלנו בכדי לתמוך בתפוקת 4K אמיתית. בפעם הראשונה משתמשים יכולים לראות את אותה איכות שובת לב, החושפת את הפרטים הקטנים ביותר בגליונות אלקטרוניים מורכבים ובתכנים גרפיים, ובבהירות מושלמת", אמר בוב וודק, מנהל מוצר בכיר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG