למעלה מ-50 עיתונאים מרחבי העולם התחברו ל-Youtube ו-LinkedIn למסיבת עיתונאים לקראת ה ISE הראשונה בברצלונה. מייק בלאקמן מחייך נוכח התנאים שהאירו פנים ל AVIXA לקיים את האירוע סוף סוף והשאלה הגדולה היא- איך תיראה התערוכה החשובה אחרי הפסקה של למעלה משנתיים. 

פחות מציגים, יותר גדולה ויותר יעילה

התבוננות קלילה על רצפת מתחם Fira Barcelona מנטרלת כל השוואה ל-RAI המוכר של אמסטרדם. מדובר על כ 45 אלף מטרים המחולקים לחמישה מתחמים שונים שיכולים לאכלס הרבה יותר מכמויות המציגים בתערוכות הקודמות. (המספר עמד על 1200 מציגות)

בלאקמן אמר כי השנה יציגו למעלה מ-800 יצרניות ונותני שירותים. מדובר בהישג פנטסטי לאור הנסיבות; חלק ניכר מהיצרניות הסיניות לא תוכלנה להשתתף השנה עקב מגבלות הקורונה, חלק מהיצרניות האירופאיות והאמריקאיות חוו שנים לא קלות ומחשבות את הדרך לחזור ולהציג בתערוכה מה גם שחלק מהן צריך לקבל החלטה בין ה ISE ל-Infocomm 2022   שתיערך בין ה-4 ל-10 בחודש יוני בלאס וגאס. תזכורת – תערוכת ה ISE נערכת באופן שוטף בחודש פברואר ובעקבות המגיפה השנה היא תתקיים במאי. 

מגוון תחומים ומגוון מבקרים, העיקר שנפגשים

בלאקמן מונה את התחומים שיוצגו במתחמים השונים: AV רב תכליתי, חינוך וקולבורציה, שילוט דיגיטלי ליישומי פנים וחוץ, אודיו מקצועי, תאורה ובימה, בתים ובניינים חכמים. כמו בכל ISE, גם השנה יהיו מציגים שהפתרונות שלהם רלבנטיים ליותר מתחום אחד והמבקרים יוכלו לפגוש אותם בשני מתחמים שונים בהקשר המתאים.

מגבלה מעניינת שפחות קשורה לישראל היא המבקרים אשר רגילים להגיע לתערוכה ברכב ממדינות אירופה השונות אשר יצטרכו לחשב מסלול מחדש היות וחודשים אלו עמוסי תיירים. עיריית ברצלונה נרתמה לסייע ל-ISE הן בהסעות ללא עלות ובתעריפים מוזלים בזמן התערוכה, תעריפים מוזלים במלונות ומחווה ויזואלית שתוצג עד ה-11 במאי.

תרבות של שינוי שמתחילה בברצלונה

נתחיל עם הדומה- החל מיום לפני התערוכה ולאורכה, ייערכו חמישה ימי כנסים הכוללים הדרכות והסמכות הקשורות ל-AVIXA, כולל אירועי נטוורקינג בהם ניתן יהיה להקשיב למובילי דיעה בתעשייה, להחשף ולשתף ידע בתחום ה-AV המקצועי על גווניו. 

מה שונה? ה-IOTSWC או  IOT SOLUTIONS WORLD CONGRESS תיערך במקביל ל-ISE במתחם מספר 4 ב-Fira Barcelona. התערוכה עוסקת בכל הקשור ל-IoT, יישומים, הגנות סייבר ועוד והיא תתקיים בין ה-10 ועד ל-12 במאי. כן! שלושה ימים מקבילים. 

בלאקמן הוסיף כי קיום תערוכת ה-IOTSWC משלים ל-ISE ומוסיף לה שכן התחומים משיקים ובתעשיית ה-PRO AV שעוברת יותר ויותר ל-IT קיימים צרכים דומים ולכן זו הזדמנות נפלאה עבור המבקרים לחוות את שני העולמות. ההרשמה ל-IOTSWC נעשית בנפרד.

מדוע שונה יכול להיות מעולה?

אני משוכנע כי למעלה מ-800 המציגות בתערוכה עשו הכל על מנת שנחווה תערוכה פורה וחווייתית. אחרי הכל זו עדיין ה!הזדמנות הנפלאה ביותר להיפגש פנים אל פנים, לבנות ולחזק קשרים ולעשות עסקים. 

ISE 2022 תהיה התערוכה הראשונה בה הוקם ביתן המוקדש לאמנות דיגיטלית, מה שמעיד על השינוי וההתפתחות של תחום השילוט הדיגיטלי. מדובר בטרנספורמציה ממנה ייהנו היצרניות, נותני השירותים השונים וכמובן קהל שרשרת האספקה והלקוחות– דמיונם של יוצרי התוכן בא לידי ביטוי באמצעות הטכנולוגיות השונות, בין אם מיפוי הקרנה או קירות LED בשילוב חיישנים שונים. 

גם חיבור ה"כפוי" לתערוכת ה-IOTSWC מבשר בעיניי הזדמנות לצמיחה וחיבור בין יצרניות קיימות בתחום השליטה והניטור. נראה שהולכת להיות תערוכה מבטיחה והמבקרים בה יזכו ליהנות מאותה תחושת חזרה לשגרה באחת הערים התוססות ביותר בעולם.

כמה דברים שחשוב לזכור

אחרי פירוט הפעילויות המחכות למבקרים בתערוכה הזכיר בלאקמן כי צוות ההיגוי יחד עם עיריית ברצלונה, עושים כמיטב יכולתם לשמור על בריאות המבקרים שכן אלו היו הקווים המנחים שהובילו לביטולים והדחיות שחווינו. בלאקמן ציין כי החל מה-19 לאפריל אין חובת עטיית מסיכות במתחם התערוכה אולם ככל הנראה יהיה צורך לעטות מסיכות בתחבורה הציבורית. עם זאת, מארגני הכנס יוצאים מנקודת הנחה כי המבקרים שומרים על ההנחיות ודואגים לבריאותם. לבסוף נזכיר: חובה לעקוב אחרי הנחיות הקורונה הנאכפות בספרד לפני ההגעה לתערוכה. בטיחות ובריאות קודמים לכל.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG