להערכת טושיבה, פתרונות IoT מוכווני עסקים יוכלו לעבד מידע מהר ובטוח – בזמן אמת ובתנאי שטח, תוך כדי העלאה של משימות קריטיות לענן לניתוח מעמיק יותר – בלא להכביד על תשתיות ה-IT הקיימות והם יהפכו מהר מאוד לכלי עבודה חיוני

תמונות - יח"צ

הקצב בה נעה החדשנות כיום, על ההתקדמות הטכנולוגית שמגיעה עימה, משנה במהירות את הדינמיקה של מקומות העבודה. על בסיס מחקרי שוק והערכות מצב מעריכים בטושיבה, כי המפתח לשינויים בהווה ובעתיד הקרוב הוא ״ניידות העובדים״. ״סקר אחרון של IDC, מראה כי כמחצית מההשקעה בתשתיות IT בעולם, מושקעת במחשוב ענן״, אומר ניב יוסיפון, סמנכ״ל ׳מפעיל׳, נציגת טושיבה. ״האימוץ הגובר של הטכנולוגיה מאיץ ומניע את הניידות הארגונית. כניסתו לתמונה בעתיד של פרוטוקול התקשורת ה-5G תתדלק עוד יותר את המערכת ועם הגידול המהיר בקצבי הגלישה ונפחם, נראה עוד ועוד עובדים שתשתחררים מכבלי המשרד והמפעל. יותר ויותר עובדים יוכלו לבצע מרחוק יותר משימות כבדות – ובמהירות רבה יותר וללא תלות במיקום העובד״.

לדברי יוסיפון, ההערכה כי עד שנת 2022, חצי מיליארד אנשים כבר יישמו את ההטבות הכרוכות בשימוש בטכנולוגיות 5G ודי ברור כי התגבור המשמעות במהירות ובקצב זרימת הנתונים ברשת החדשה יביא את השימוש במכשירים ניידים לסוגיהם לרמות חדשות. הטכנולוגיה אף תאפשר לארגונים לאמץ ולנצל את היתרונות של התקני ה-IoT לסוגיהם, שעל פי התחזית של חברת אריקסון, מספרם יגיע למעל 18 מיליארד עד שנת 2022 – כש-70 אחוז מהם יתקשרו באמצעות טכנולוגיה סלולרית.

ככל שהדור החמישי יקדם את אימוץ טכנולוגיות ה-IoT כך הוא גם יקל על יציאתם המהירה לשוק של פתרונות דוגמת מערכות מחשובEdge ניידות, כשבמקביל החברות ימצאו עצמן נאלצות להתמודד יום יום ולנהל כמויות של נתונים תוך שמירה ואבטחה על המערכות הללו. ״בעידן של פשיעת סייבר, ניהול של תשתיות IT ניידות, עם מספר גדל והולך של ממשקים ונקודות השקה, וכמות אדירה של מידע הדורש עיבוד, יגרמו לכך כי עסקים ברחבי העולם יסתמכו יותר ויותר על פתרונות מחשוב edge ניידים שיסייעו בניהול המידע ובעיקר מפן האבטחה״, אומר יוסיפון.

ניב יוסיפון - סמנכ"ל בחברת 'מפעיל' - צילום יח"צ

להערכת טושיבה, פתרונות IoT מוכווני עסקים, דוגמת ה-dynaEdge AR של טושיבה, יוכלו לעבד מידע מהר ובטוח – בזמן אמת ובתנאי שטח, תוך כדי העלאה של משימות קריטיות לענן לניתוח מעמיק יותר – בלא להכביד על תשתיות ה-IT הקיימות והם יהפכו מהר מאוד לכלי עבודה חיוני. ״כמובן שפתרונות ה-IoT ישנו את מקום העבודה, בכך שהם ישנו את הדרך בה עובדים יבצעו את משימות היום יום – ובעיקר בתעשיות המתבססות על עובדי שטח וקו ראשון. מערכות כאלה, המצויידות בין השאר במשקפי מציאות מתוגברת חכמים, ניתן יהיה לשלב בקלות בתשתית המחשוב הקיימת בארגון ותאפשר לעובדים לקבל נתונים בזמן אמת ישירות לעיין מבלי הצורך לאחוז במחשב נייד או מסך כל שהוא כעזר, מה שיאפשר לעובד לקבל נתונים ולהגיב מבלי להשתמש בידיו. בין אם מדובר באנשי לוגיסטיקה, אבטחה, בריאות או הנדסה, הפתרונות החדשים לא רק שיביאו יותר ניידות, הם גם יצרו משימות חדשות ויעילות יותר למשתמשים. כך לדוגמה, עובדים על פס ייצור יוכלו להשתמש במשקפיים החכמים כדי לקבל הנחיות מורכבות בזמן אמת ובמקביל לכך, להשתמש בידהם לביצוע המטלה עצמה,מה שיפחית טעויות וייעל את תהליך הייצור כולו״.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG