עד 8K ועד כמה מסכים מטופלים בו זמנית, המעבד החדש של טיווי-וואן (תמונה: tvONE)

 

טיווי-וואן (tvONE) הכריזה על מעבד תצוגות חדש העונה לשם CORIOmater2. מדובר בפתרון מוכלל לעיבוד תצוגה המורכבת ממספר חלונות/מסכים עם תמיכה ברזולוציה גבוהה מבעבר- 4K בקצב רענון של 60 הרץ ועם הכנה לקראת דור ה-8K. החברה תציג את המעבד החדש לראשונה בתערוכת ISE 2020 שתתקיים בשבוע הבא באמסטרדם.

ה CORIOmaster2 מיועד לעבודה ברוחב פס נתונים מהיר במיוחד של 752 גיגה-ביט/לשנייה וזה אומר שהוא יכול לשלוט בעד 40 חלונות תצוגה בו זמנית שכל אחד מהם מציג תוכן 4K ב-60 הרץ קצב רענון ובדגימה של 4:4:4 ועם זמן שיהוי מזערי. הוא מספק למעצבים ולמתכננים יכולת לגשת בו זמנית לעד שלושה 'לוחות' בגודל של 64x64K עם 12.3 גיגה-פיקסלים לכל לוח.

"ה CORIOmaster2 מעניק למקצועני ה-AV את הביצועים להם הם זקוקים כדי להתמודד עם האתגרים הטכניים והיצירתיים של העולם הוויזואלי התובעני כל כך שלנו. מדובר בפלטפורמת עיבוד הווידאו שתזכה לאימוץ המקצוענים בכל רחבי התעשייה הפועלים בשטחים כמו חדרי בקרה, סטודיו שידורים, אירועים חיים, בתי קזינו, אודיטוריומים וגם חנויות קמעונאיות. לא משנה אם התפוקה היא באמצעות תצוגות לד, מקרנים או מסכי טלוויזיה שטוחים, CORIOmaster2 הוא הכלי הכי טוב לביצוע העבודה", אמר אנדי פליס, מנהל שיווק ראשי וסגן נשיא ביצועי בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG