מתקינים בעולם המסחרי והפרטי מיפן ועד ארצות הברית, מוצאים את הפתרון כמקור לידע רב, חיסכון בזמן יקר ופתרון בעיות בזמן אמת. וזה לא הכל. לקראת ה ISE הקרובה ראיינו את מנכ"ל החברה

"אנחנו מקבלים משוב מאוד חיובי מהשטח על כך שמאז השימוש במכשיר, כמות הקריאות החוזרות יורדת בכ 40% בממוצע" אומר לנו אלירן תורן, מנכ"ל חברת MSolutions המייצרת ומשווקת את הפתרון ומוסיף: "זהו הפתרון היחיד בעולם שנותן למתקין דוחות תקינות להתקנה, המכשיר אף מייצר דו"ח מפורט המשמש כתעודת אחריות לפיה ניתן לדעת שהתשתית מוכנה לטכנולוגיית 4K".

יצרניות ציוד הקצה של עולם ה- PROAV כגון Crestron רואות ב MS-TestPro  מקור למידע המאפשר למתקינים איתן הן עובדות, לקבל אינדיקציה מדויקת ומיידית למקור הבעיה.

תורן: "אנו רואים שליטה של טכנולוגיית ה-HDBaseT בשוק לצד דרישה חזקה מתמיד ל-4K. כמובן שעם היציאה לשוק של ה 3.0 HDBaseT SPEC, הרצון לעבוד עם 4K לא דחוס יילך ויגבר. קיימת התענינות רבה גם בהתקנות ה-IP והטסטר שלנו כבר מוכן לזה. ב-ISE הקרובה אנו נראה לראשונה יחידה שיודעת להכיל את כל הטכנולוגיות – HDBaseT, HDMI וכמובן AVoIP. 

השוק אוהב את החדשנות שלנו וצמא לתכונות חדשות אותן אנחנו ממשיכים לספק. הכרטיס האחרון שהוצאנו -HDMI Cable Tester , בודק הכבל של ה-HDMI, הוא הצלחה מסחררת מכיוון שבתוך שניות המתקין יודע באיזו רזולוצייה הכבל שלו תומך. 

אחרי שנים רבות של השקעה ופיתוח אנחנו מזהים את ההכרה של מגזר המתקינים בטכנולוגיות המסופקות בפתרון שלנו. להיות בקדמת הטכנולוגיה עם התכונות החדשות והמעודכנות ביותר בשוק, מצריך קשר מתמיד עם כל יצרני הרכיבים המובילים בעולם ופיתוח טכנולוגיות חדשות באופן שוטף. זהו אתגר לא פשוט עימו אנו מתמודדים כבר שנים רבות. 

בנוסף, בעידן שבו יעילות היא שם המשחק, מתקין שלא סופר את עלויות הקריאות החוזרות מפסיד כסף בוודאות, וזה בלי להזכיר את חוויית הלקוח של לקוחותיו. זה בדיוק מה שהפתרון שלנו בא לפתור. כמה שווה לך כמתקין וכנותן שירות להיות שקט שהפרויקט שאתה מוסר ללקוח שלך יעבוד במאה אחוז ?

לקראת תערוכת ה ISE הקרובה אנו מוסיפים למשפחת הטסטרים את ה- MS-105B אשר יכלול יכולות IP. ע"י התחברות פשוטה לROUTER (נתב) המתקין מקבל את כל הפרמטרים שהוא צריך מהרשת! בנוסף, הוספנו יכולת לשדר HDMI Generator 4K 60Hz 4:4:4". 

ניפגש ב ISE2020

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG