על פי מחקרים והערכות של מוסד אינפוקום הבינ"ל, נמצא שוק החינוך ב"תהליך מעבר" או יש המגדירים זאת "נקודת מפנה", אשר בסופה תהיה חדירה נרחבת ומשמעותית יותר של טכנולוגיות AV למוסדות לחינוך ולהשכלה גבוהה.

לאחר דורות בהם צורת החינוך נותרה כמעט ללא שינוי, הטכנולוגיה משפיעה ומשנה את הדרך בה אנו מעבירים אינפורמציה ומקדמת אימוץ שיטות לימוד חדשות, אשר משנות את צורת וחווית הלימוד בצורה משמעותית כבר היום.

כיום, טכנולוגיות AV בתחום החינוך אינן בגדר מותרות אלא חובה בקרב מוסדות תחרותיים המעוניינים למשוך ולאתגר את התלמידים ואת הסטודנטים ללימוד יעיל ו"עדכני". לרוב, המימון הממשלתי הוא הקובע את מידת החדירה של טכנולוגיות AV במרבית מדינות העולם, כאשר הצמצומים בתקציבים של המגזר הציבורי בצפון אמריקה ואירופה משפיעים על כך שם. עם זאת, ובשל הביקוש מצד סטודנטים צמאי טכנולוגיה ישנן השקעות נרחבות מצד מוסדות להשכלה גבוהה. ממשלות ברחבי אסיה – פסיפיק, אמריקה הלטינית, המזה"ת ואפריקה, בעלות אוכלוסייה צעירה הולכת ומתרחבת, מעניקות חשיבות רבה לתחום החינוך. ממשלות אלה מבינות את יכולות ה-AV לאפשר לימוד יעיל, מהיר, וחוויתי יותר ומקדמות השקעה הולכת וגוברת של משאבים לצורך כך.

בסקטור החינוכי ישנה חפיפה רבה בין תחומי ה-AV וה-IT והבחנה מוגבלת ביניהם, כאשר כיום נדרשים מקבלי ההחלטות והמתכננים לאפשר רשתות אינטרנט מאובטחות התומכות במגוון רחב של התקנים, ניטור, פרוטוקולי אבטחה וכן התממשקות לתשתיות וארכיטקטורות שונות עם דרישה הולכת וגוברת לחיבוריות ורוחב פס בשל הגדילה במספר המשתמשים והעלייה בשימוש בוידאו.

האינטגרטורים ממשיכים להוות ערוץ קשר ראשי וחשוב ביותר בין היצרנים ולקוחות הקצה במיוחד במוסדות להשכלה גבוהה, בעוד הקשר בין מוסדות החינוך – K12 (א-י"ב) ליצרנים הוא ישיר יותר. בשווקי צפון אמריקה ואירופה ישנה עלייה בדרישה לאינטגרטורים בעלי ידע מספק ב-AV, IT ואבטחה, בד בבד עם עלייה בצורכי המוסדות לחיבור מערכות ה-AV לתשתית הארגונית ולפתרונות האבטחה.

צפו ב-5 הטכנולוגיות אשר צפויות לשנות את שיטות הלימוד המסורתיות עפ"י אלג'זירה אמריקה: מציאות מדומה (VR), הדפסה תלת מימדית, הענן החינוכי, זיהוי ביומטרי, הולוגרפיה.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG