רובנו משתמשים ביישומי וידאו (בוא לא נזכיר שמות) בחיינו האישיים כדי לשמור על קשר עם בני משפחה וחברים המתגוררים מעבר לים או בחלקים אחרים של הארץ.

למרות שלפעמים זה מתסכל, לא ממש אכפת לנו אם התמונה קופאת או השיחה מתנתקת ואנחנו צריכים לחייג שוב לאמא. היישום מציע בדרך כלל חוויה טובה והוא מספק לתקשורת אישית. רובנו מכירים ומקבלים את החוויה, גם אם האיכות בינונית, כי זה חינם!

לעומת זאת, רוב המשתמשים של ועידות וידאו בסביבה העיסקית מבינים כי לחדרי ישיבות יש צרכים שונים, וכי התקשורת צריכה להיות באיכות גבוהה וכך גם חווית הועידה.  הפשטות בהתקנת מצלמת ווב על מחשב אישי, גורמת לציפיה שפתרון כזה יספק מענה מקצועי לפגישת וידאו פרודוקטיבית בחדר ישיבות כאשר ברוב המקרים ציפיה זו תסתיים בתסכול.

אחד מהיתרונות של החשיפה הרבה ליישומי וידאו בשוק הביתי, הוא המודעות למה שדרוש כדי להפוך את ישומי הווידאו לנפוצים יותר בעסק – לעיתים קרובות עסקים קטנים מנסים "להסתדר" עם פתרונות וידאו המיועדים לשוק הצרכני זאת בשל היעדר חלופות סבירות (מבחינה כלכלית) המספקות חוויות טובות יותר באופן משמעותי.

עם זאת, האימרה "מספיק טוב" מקבלת תפנית חדה והינה הרבה יותר קשה לקבלה כאשר השמע בשיחה מתנתק, כשהוא נשמע מתכתי, או כאשר הווידאו קופא ומאבד סנכרון בין תמונה לתזוזת שפתיים (Lip Sync).  אנחנו יכולים לחיות עם הפשרות הללו כאשר אנו משוחחים עם החבר הכי הטוב שלנו או בן משפחה, אבל במהלך פגישה עסקית זה לא ממש מבשר טובות. עם זאת במקרים רבים, העלות של מערכות הווידאו לעסק מרתיעה את החברות השונות ואלה בתורן מתפשרות על יישומי וידאו חינמיים ובלתי אמינים.

בדיוק בנקודה הזאת נכנסת מערכת Polycom RealPresence Debut לתמונה: מדובר ביחידת ועידות וידאו ברמת בסיס (Entry Level), אשר הינה חסכונית ותחרותית עבור חברה בכל סדר גדול כאשר גדולתה טמונה בפשטות שלה. המערכת עוצבה כפתרון All-in-one שיושב על גבי המסך, פתרון אשר קל מאוד להתקנה ולהגדרה, כאשר מדובר לאחר חיבור של שני כבלים בלבד (כבל רשת וכבל  HDMI) והמערכת מוכנה. ה-Debut  גם פשוטה להגדרה, בין אם משתמשים בה באמצעות פלטפורמת ה- Polycom RealPresence או באמצעות שירותי ענן אצל כל אחד מספקי השרות הבינלאומיים. וכמובן, שהיא ממש פשוטה לשימוש עם עיצוב אינטואיטיבי, כזה שאינו דורש תואר בהנדסה לצורך התפעול.

מהו זמן ההתקנה של  מערכת  Polycom RealPresence Debut? צפו בסרטון

אז אמרנו כבר שה – RealPresence Debut היא מערכת ועידות וידאו בעלות משתלמת, וכי היא פשוטה להתקנה ולשימוש, אבל כל זה לא בא על חשבון האיכות או הביצועים שכן חוויית וידאו גבוהה היא סטנדרט חובה בכל פתרון של חברת פוליקום. מבחינת ה- Debut, זה אומר וידאו ושיתוף תוכן מלא בוציה של FHD – 1080P עם אודיו באיכות גבוהה. ה- Debut כוללת בנוסף גם את טכנולוגית ה- Noiseblock של פוליקום המונעת כניסת רעשי רקע מסיחי דעת לועידה.

שיחות וידאו עסקיות הן חשובות מכדי להקריב אותן לגחמות הרשת שלכם, לכן נכללו ב- Debut תכונות כגון Polycom Lost Packet Recovery (שחזור חבילות מידע אבודות – LPR) בכדי לוודא שתמיד תוכלו לראות ולשמוע. תכונות כגון אלו מבדילות בין הפתרונות של פוליקום לרמה הארגונית אל מול החלופות המיועדות לצרכן הביתי, פתרונות מתאימים כאשר אתה צריך איכות גבוהה, תקשורת אמינה וביצועים ללא פשרות. ה- RealPresence Debut של פוליקום מיועדת כאמור לשוק העסקים הקטן והבינוני, כמו גם לתאגידים גדולים שזקוקים לאיבזור של חדרים קטנים, ממ"דים וסביבות עבודה קטנות (חדר מנהל). עם מוצר זה, ניתן עכשיו לאבזר עד שישה חדרים קטנים במחיר אשר אפשר בעבר אבזור של חדר ישיבות אחד. בקיצור, מערכת ה – Debut מספקת איכות קול מעולה ואיכות וידאו חסרת פשרות, ובמחיר אגרסיבי.

צפו בהדגמה של הפיתרון בפעולה:

למידע ופרטים נוספים ניתן לפנות לפוליקום ישראל בטלפון 03-9251465 או באתר www.polycom.com

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG