במדינת איחוד האמירויות (UAE) שבמפרץ מעורבים הולכי רגל ביותר מ-20% מתאונות הדרכים בשל התעלמות תכופה של נהגים ממעברי החצייה. יצרנית הרכב הגרמנית פולקסווגן בשיתוף Soho Square Dubai פתחה בקמפיין "זהירות בדרכים" אשר מסייע לשמור על חייהם של הולכי הרגל מצד ובנוסף מסייע להחדיר את ההיכרות עם מותג הרכב פולקסווגן כבר מגיל צעיר:
קמפיין "מעבר החצייה החכם" של החברה מאפשר לילדים לעבור בבטחה את מעברי החצייה בדרכם לבית הספר, כאשר בכל פעם שהם מתקרבים למעבר החצייה, מציג מתקן פרסומי המוצב מעל ומצדי מעבר החצייה התראה לנהגים ואף מציג את שמותיהם של הולכי הרגל על מנת לייצר מודעות. מעבר החצייה מזהה את הילדים באמצעות תגים מיוחדים (עם לוגו של חברת פולקסווגן) אשר חילקה החברה לילדי בתי הספר באיחוד האמירויות.

צפו בקמפיין

כפי שאנו רואיםת השכילה פולקסווגן לייצר קמפיין פרסומי בעל ערך מוסף וחשיבות חברתית כמו "זהירות בדרכים" על מנת לשפר את מעורבות המותג בקהילה, חברת סמסונג גם היא הציגה לפני מספר חודשים קמפיין זהירות בדרכים משל עצמה תחת הכותרת "המשאית הבטוחה" אשר מיועד לאפשר עקיפה בטוחה של משאיות באמצעות קיר וידאו המוצב בחלקה האחורי של המשאית, קראו עוד כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG