קירות וידאו במשאית הבטוחה של סמסונגחברת סמסונג אלקטרוניקה השיקה בארגנטינה את המשאית הבטוחה הראשונה "Samsung Safety Truck", המכילה טכנולוגיית קירות וידאו ותוכנה המיועדת למנוע תאונות דרכים. היוזמה הינה פרי שיתוף פעולה בין סמסונג ארגנטינה למספר חברות מקומיות ובינלאומיות, ביניהן: Leo Burnett ,Ingemática, Helvetica SA ויצרנית המשאיות המובילה Volvo.

תפיסתה של סמסונג חותרת לשיפור איכות החיים באמצעות פיתוח טכנולוגיות המאפשרות שימוש במוצרים ובטכנולוגיות החברה בדרכים חדשות ומעניינות, פרוייקט המשאית הבטוחה של החברה היא דוגמא מובהקת ומרעננת לתפיסה הזו, אשר יושמה החל משלב הקונספט ועד ליישום המלא בארגנטינה ומשכה תשומת לב רבה ברחבי העולם.  היוזמה זכתה לפרסים רבים באירוע הפרסום היוקרתי ביותר בעולם Cannes Lions בשנת  2015 ובאירועים נוספים, והיא נבחרה כאחת מ-25 ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2015 על ידי מגזין הטיים.

קירות וידאו במשאית הבטוחה של סמסונגהטכנולוגיה עצמה כוללת שתי מצלמות מובנות בחלקה הקדמי של המשאית, תוכנה מיוחדת אשר מאפשרת הזרמה של תוכן הוידאו אל 4 קירות וידאו באיכות גבוהה מדגם OH46D של סמסונג המוצבים בצידה האחורי של המשאית, המאפשרים תמונה באיכות גבוהה ביותר. המסכים מתוכננים לעמידות אל מול אבק ומים ובתנאים קיצוניים ללא תלות בתנאי הכביש, יום ולילה או מזג האוויר. המסכים מאפשרים לרכבים תצפית אל מעבר למשאית ושדה ראייה רחב במצבים בהם שדה הראייה שלהם חסום בשל גודלה של המשאית או רוחבו של הכביש ויכולים למנוע תאונות דרכים רבות הנגרמות עקב שדה ראייה לקוי ואשר נפוצות במיוחד בארגנטינה.

"אנו מאמינים שהמשאית הבטוחה, אשר פותח ביחד עם תאגיד הפרסום הגלובלי Leo Burnett, יהווה שינוי של ממש בתחום הבטיחות בדרכים", כך אמר סנג ג'ק לי, נשיא חברת סמסונג אלקטרוניקה בארגנטינה. נשיא תאגיד נשיא Leo Burnett בארגנטינה, מר פרננדו בלוטי מסר לכלי התקשורת כי זהו צעד חיובי אשר יכול לשמור על חייהם של נהגים רבים: "המשאית הבטוחה של סמסונג היא צעד נוסף קדימה להשפעה חיובית ואף לשמירה על חייהם של הנוסעים, והיא חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת שלנו במהלכה אנו מנסים לחשוב על רעיונות שישפיעו בצורה חיובית על החברה". נשיא חברת Ingemática, מר אלחנדרו מודר הוסיף כי " מאז תחילת הפרוייקט, החברה הייתה מעורבת בפיתוח הרעיון היצירתי הזה, במטרה להעניק חיות לרעיון שבתחילה נראה בלתי אפשרי, אנחנו משוכנעים כי זה יסייע להציל חיים בכבישי המדינה, וכמובן שאנו גאים שהפתרון הגלובלי הזה, פותח כאן אצלנו בארגנטינה".

ההשקה הרשמית של המשאית בוצעה במסלול המירוצים האגדי “Roberto José Mouras” בנוכחות כלי תקשורת מקומיים ובינלאומיים, מנהיגים ומנהלי חברות, שם יכלו להתנסות בנסיעה ובתצוגות תכלית של הטכנולוגיה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG