כ-39,000 מבקרים נכחו בתערוכת אינפוקום 2016 והתעדכנו באחרוני החידושים של תעשיית ה-Pro AV הבינ"ל, אשר הוצגו על ידי אלף חברות שונות. האירוע נערך באולם הכנסים הענק בלאס וגאס. התערוכה הפופולרית ובעלת המוניטין ממשיכה לפרוץ את גבולות הגזרה ולהגיע לקהלים חדשים ומציגה עלייה של 4.8% במספר המבקרים ותוספת של 211 חברות מציגות חדשות שהצטרפו השנה למאות חברות שמציגות בכנס באופן קבוע.

זירת הסדנאות והקורסים גם היא רשמה הצלחה לא מבוטלת, עם 1200 משתתפים (כפול ממספר הנרשמים בשנת 2015) שנרשמו למגוון עצום של 2,620 סדנאות, השתלמויות וקורסים שנערכו במהלך הכנס.

ג'ייסון מקגרו (Jason McGraw) סמנכ"ל בכיר באינפוקום הבינ"ל הדגיש בהודעתו לעיתונות כי אינפוקום מהווה מראה לדינמיות של התעשייה: "השוק הינו שוק משתנה ודינמי, דבר שבא לידי ביטוי בחידושים ובזירות שהתווספו לאינפוקום השנה ביניהן נושא הרחפנים, האינטרנט של הדברים, יצירת תכנים ויזואלים מותאמים אישית ועוד", הוא הוסיף כי החברות שהציגו, נחלו הצלחה רבה, אשר באה לידי ביטוי בעובדה כי "91% משטחי התצוגה באינפוקום 2017, אשר צפוי להיערך בין התאריכים 10 – 16 ביוני באורלנדו, פלורידה, שוריינו מראש".

צפו בסיור מצולם בתערוכת אינפוקום 2016

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG