skype for business סקייפ לעסקיםחברת שיחות הוידאו פוליקום וענקית התוכנה מיקרוסופט הודיעו כי ירחיבו את שיתוף הפעולה ביניהן ויאפשרו "הלכה למעשה" איחוד של סביבת סקייפ לעסקים (Skype for Business) וסביבת אופיס 365 עם פתרונות האודיו – וידאו המתקדמים של פוליקום.

בהודעה לעיתונות המסמלת עידן חדש בשיתוף הפעולה ההדוק בין 2 החברות, נמסר כי הפתרונות שמציעות 2 החברות יספקו ללקוחות "ארגז כלים מושלם לכל צרכי סביבת העבודה המודרנית". שתי החברות הודיעו כי הן יספקו ללקוחות Office 365 שירות מבוסס ענן Microsoft Cloud, ראשון מסוגו בתעשייה, אשר יודע לגשר בין מגוון סביבות עבודה ויאפשר ללקוחות לשדרג את יכולות הוידאו הקיימות ולהשתמש בהן עם פתרונות של מותגים שונים כפוליקום, מיקרוסופט וסיסקו בענן.

בהמשך לפרוייקט Rigel עליו הכריזה  מיקרוסופט לאחרונה ואשר יאפשר יכולות של סקייפ לעסקים באמצעות מערכת הפעלה Windows 10 ממסך או מקרן תואם, יותאמו טכנולוגיות הוידאו והשמע המתקדמות של פוליקום וביניהם Polycom® CX5100 ו-RealPresence TrioTM לסביבת אופיס לעסקים אותה חותר Project Rigel להפוך לזמינה בחדרי ישיבות מכל סוג שהוא. פוליקום תציע בנוסף קו חדש של פתרונות מותאמים לסקייפ לעסקים אשר יאפשרו פשטות "ברמה של Plug-and-play", כך לדבריה, ובמגוון קונפיגורציות, על מנת לספק את הצרכים של עסקים מכל סוג ויאפשרו שימוש בחדרי ישיבות בכל גודל שהוא.

מנכ"ל פוליקום, פיטר ליב:  "למיקרוסופט ופוליקום שיתוף פעולה מתמשך בן 12 שנה אשר מביא לפרודקטיביות גבוהה ופתרונות מתקדמים ויעילים לעסקים, אנחנו מאפשרים ללקוחותינו פתרונות מוכנים בענן אשר מאפשרים להם להבין ולהשתמש ביתרונות של קולבוריישן על פי חזון מקום העבודה של העתיד."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG