ענקית המקרנים והמדפסות היפנית – בינלאומית המובילה אפסון (Epson) ניצלה את תערוכת ISE 2016 האחרונה, בכדי לחשוף את 7 המקרנים החדשים מסדרת Pro L  של החברה. החברה אשר נחשבת לחברה המובילה בעולם במכירות של כל סוגי המקרנים, חשפה באירוע את מקרני הלייזר הראשונים בעולם בטכנולוגיית 3LCD עם עוצמת אור של 25,000 לומן, אשר עושים שימוש במגוון חידושים טכנולוגיים ומיועדים  למיצוב מעמדה של אפסון כשחקן מוביל גם בעולם ההשכרה ומרכזי המבקרים והאירועים, אשר נחשב לאחד הסקטורים החמים והמתקדמים בתעשייה.

EB-G7900U

החברה חשפה את דגם ה- EB-L25000U, מקרן לייזר המפגין מקור אור של 25,000 לומן, אשר מהווה לדברי החברה, נקודת שיא במחקר, פיתוח ובדיקה נרחבים בהיקפם. המקרן מותאם במיוחד לארגונים, מוסדות להשכלה גבוהה, מרכזי מבקרים, חברות השכרה וחברות לשילוט דיגיטלי, המבקשות יכולות גבוהות במיוחד ובאיכות מעולה. קו המוצרים מציע את דגם EB-L1500U עם יכולות Full HD בהירות במיוחד אשר נחשב למקרן הלייזר הראשון בעולם שמגיע ברזולוציית WUXGA עם 12,000 לומן וטכנולוגיית 3LCD. כל מוצרי החברה בישראל מגיעים עם אחריות ל- 5 שנים, או 20,000 שעות.EB-G7000W
לצד דגמי הלייזר החדשים, אפסון מציגה גם את סדרת EB-G7000, הכוללת מקרנים שמיועדים במיוחד לארגונים ולמוסדות להשכלה גבוהה. המגוון החדש אידיאלי לשימוש בפגישות משרד, אולמות הרצאות וכיתות לימוד גדולות, וכולל מבחר גדול של שיפורי איכות, פונקציונליות ושימושיות כדי לסייע בהקרנת מצגות מקצועיות למראה במקומות רחבי ידיים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG