ראיון עם מייק צ'יינג, מנכ"ל מכירות אסיה והמזרח התיכון, ATEN וצבי דרור, מנכ"ל דרור מערכות תקשורת

שום דבר אינו פשוט כפי שהיה יום אתמול, וזה נכון שבעתיים לגבי מערכות תקשורת. אם בעבר KVM היה פתרון בסיסי לניהול מספר מחשבים ע"י מפעיל או מספר מפעילים, כיום פתרונות אלה נדרשים לתת מענה לתקשורת בין מערכות הפעלה ופלטפורמות שונות, בו בזמן שהם מהווים גם כלי מרכזי במתן פתרונות לניהול והפעלה של מערכות Pro AV. חברת ATEN הייתה בין הראשונות בעולם להיכנס לתחומי ה-KVM לפני יותר מ-40 שנה והיא ממשיכה להוביל בתחום ולספק פתרונות המאפשרים לנצל את היכולות הטמונות ב-KVM כדי להתחבר ולפשט את השליטה וההפעלה בכל המערכות הנ"ל. מייק צ'יינג, מנכ"ל מכירות אסיה והמזרח התיכון ב-ATEN מספר על פועלה של ATEN בתחום ועל הצורך בשדרוג ושיפור תמידי של מערכות ה-KVM על מנת לספק למשתמשים את המוצר האיכותי ביותר. 

ATEN
מייק צ'יינג- מנכ"ל מכירות אסיה והמזרח התיכון של חברת ATEN (צילום - ATEN)

"למרות שיש הבדלים בין מקומות שונים בעולם, כולם צועדים פחות או יותר לאותו הכיוון מבחינת דרישות משתמשי הקצה והספקים. ההבדלים, ככל שיש, הם על ציר של רמת התשתיות והטכנולוגיות הנהוגות בכל מקום. ישראל היא בין המדינות המפותחות גם מבחינת דרישות וגם מבחינה טכנולוגית", אומר מייק צ'יינג. "כיום, ATEN ודרור מערכות תקשורת, המפיצים והנציגים הבלעדיים שלנו בישראל, מספקים מגוון פתרונות המבוססים על טכנולוגיות חדישות שנותנים תשובות לכלל צרכי ה-KVM וה-Pro AV של לקוחותינו. כמובילים בתחומים אלה אנו מצליחים לנבא בצורה די מדויקת את כיווני ההתפתחות של השוק כדי להציע פתרונות לצרכים חדשים בזמן אמת, אבל הדבר תלוי לא רק בטכנולוגיה. מאז הקמת ATEN הבנו שהדרך היחידה להצליח להביא את הפתרונות הנכונים בעיתוי הנכון לכל לקוחותינו,  נעשית באמצעות הקשבה ושיתוף פעולה – פעם אחת עם הנציגים והמפיצים שלנו, כגון דרור מערכות תקשורת, ופעם שנייה עם משתמשי הקצה. כדי לממש את זה הקמנו 4 צוותי R&D שפועלים במזרח הרחוק ובקנדה על מנת לקרב את הפיתוח של מוצרינו למשתמשים. על פי תפיסת ATEN, R&D מתחיל בשטח, מתפתח במעבדה ומוכח בשטח."

"בנוסף לדאגה התמידית שלנו לשפר ולשדרג את מערכות ה-KVM וה- Pro AVשלנו, אנחנו גם מספקים פתרונות לשליטה וניהול של קווי ייצור בתעשייה באמצעות KVM over IP. תוך כדי החיפוש התמידי שלנו אחר "הדבר הגדול הבא" בתחומי התקשורת וה Pro-AV, ATEN היתה בין החברות הראשונות לתת מענה לתקשורת גמישה ומאובטחת עם התקני IP הדרושים כדי לקדם ולממש את המהפכה התעשייתית הרביעית (Industry 4.0) המתבססת, בין היתר, על שילוב הולך וגובר של מכשירי IoT בתהליכי בייצור. אנו עובדים על הדור הבא של תוכנות שיופעלו על פלטפורמות שונות, כולל טאבלטים וטלפונים חכמים, כדי לעמוד בקצב הפיתוח התעשייתי ולספק את צרכי המחר בעת היווצרותם. לצורך כך אנחנו גם בודקים אפשרויות של שיתוף פעולה עם חברות סטארט-אפ חדשניות על מנת לנצל את הטכנולוגיות החדישות ביותר כדי לענות בצורה מיטבית לא רק על השימושים של היום אלא גם על אלה שיהיו מחר."

"הגעתו של מייק לביקור ראשון בישראל מאפשרת לנו לחזק ולשדרג את הקשר העמוק שיש לנו עם ATEN, להעביר מידע והתרשמויות מן השטח כדי להמשיך לתת לכל הלקוחות הנאמנים שלנו את השירות והציוד הכי טוב שאפשר לכל צרכי התקשורת שלהם," אומר צבי דרור, הבעלים והמייסד של דרור מערכות תקשורת הנציגה של ATEN בישראל. "מגוון מוצרי ATEN המשווקים על ידי דרור מערכות הולך ומתרחב מיום ליום ואיתם גם תחומי השימוש במוצרים אלה. ביחד, דרור מערכות תקשורת ו-ATEN מספקים ללקוחותינו פתרונות מתקדמים ביותר בתחומים חדשים וחדשניים כגון שילוב Pro AV ו-IT במערכות קוהרנטיות לחלוטין. מדובר בפתרון ייחודי, מאחר שמעטים המתחרים שיכולים להעניק מענה לשני התחומים בחלל משותף אחד, בין אם מדובר בחדרי ישיבות, חדרי בקרה, או חפ"קים. מערכות ה-KVM וה-Pro-AV של ATEN מותאמות לדרישות ולמגמות המתרחשות בשוק, וככאלה הן מספקות לצרכן הסופי רמת איכות ונוחיות משתמש גבוהות במיוחד." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG