חברת האינטגרציה הותיקה פרוטאצ', מתחילה לשווק את פתרונות ClearOne בישראל ל"לקוחות שמבינים את ההבדל בין טוב למעולה". ראיון עם כפיר אבני בן אבט, מנהל פרויקטים בחברה. 

כפיר פרוטאצ'
כפיר אבני בן אבט, מנהל פרויקטים בפרוטאצ' (צילום - AVM)

פתרון מלא במקום אחד

בשנת 2000 הוקמה החברה המשפחתית פרוטאצ', אשר צברה קילומטראג' רב במסירת פרויקטים לשמות המובילים בישראל כמו אינטל, היכל מנורה או אצטדיון טרנר. החברה מספקת פתרונות AV ומולטימדיה לחברות הייטק, רשויות מקומיות, רשתות אופנה, אולפנים, אצטדיונים, מרכזי חוויה וקניונים, אשר כולל אפיון מפורט, תכנון וביצוע. את המחלקות הקיימות בחברה, כמו תכנון ופיתוח, אדריכלים, סטודיו ותכנות, מאיישים כ 30 עובדים. 

"אנחנו גאים ב'פיצוח' לכל אתגר אשר מגיע מהלקוחות שלנו" אומר אבני ומוסיף "פרוטאצ' פועלת מול קהל הלקוחות המבקש את הפרויקטים ברמה הגבוהה ביותר. המשמעות היא שעבור התחום הארגוני אנחנו רוצים לספק את כלי ה UC הטובים ביותר, אשר יביאו ללקוחות שלנו החזר מלא על ההשקעה. הדבר בא לידי ביטוי בשלושה ממדים – תפעול קל, איכות רכיבים גבוהה ואפס תקלות".   

 

מי שהתנסה עם ClearOne לא יחליף למותג אחר

אבני: "כשלקוח בוחר פתרון שעלול לייצר עגמת נפש, תסכול וכעסים בעקבות תקלות שונות, וכמובן בהעסקת יתר של מחלקת ה IT, הוא בוודאות לא חוסך כלום. גם עבורנו כחברה המספקת שירותים, איכות המוצרים קריטית. כל נסיעה של טכנאי לחצר הלקוח משנה את כדאיות העסקה וזו הסיבה שפתרונות ClearOne הם win-win".

ל ClearOne מוצרים הנתפסים כמקצועיים ואיכותיים ביותר, אשר בנויים על פטנטים שהומצאו במרכזי הפיתוח של החברה. אבני: "המיקרופונים, השולחניים והתקרתיים, וכמובן המצלמות, מייצרות את פתרון הוידאו קונפרנס ברמה הגבוהה ביותר, ומאחר ומימושי וידאו הופכים להיות דומיננטיים בתקשורת פנים וחוץ ארגונית, פרוטאצ' רוצה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום זה ב 2020 מבלי לרדת ברמת המוצרים אותה היא משווקת. מערכות היחסים שלנו עם הלקוחות הדוקות מספיק על מנת שהם יבינו שהבדלי המחיר בין ClearOne לאחרים זניחים, אם בכלל קיימים". 

אבני מציין את חברת נת"ע כדוגמא : "פנו אלינו מנת"ע עם תסכול גדול מפתרונות הוידאו המותקנים. לאחר שנכנסנו לתמונה התברר שבאחוז לא מבוטל של שיחות וידאו המתבצעות באתרי הארגון, כולל של ההנהלה הבכירה, יש תקלות שמשפיעות על חוויית הפגישה ותוצאותיה. בהחלטה משותפת החלפנו לפתרונות של ClearOne ומאז הדבר היחיד שאנחנו שומעים מהלקוח הוא תודה. לקוח שמנהל עסקאות במאות מיליונים מבין שהוא חייב את הכלים הטובים ביותר. זה פשוט יותר עם לקוחות בעלי ניסיון עם ClearOne. הם בוודאות לא יחליפו אותם בשום מחיר"

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG