מעצבת האופנה מייגן ואן אנגלן זכתה בפרס העיצוב המצטיין בתחרות העיצוב של Epson לשנת 2022. טקס פרסי העיצוב של Epson מהווה בשנים האחרונות מקפצה רצינית עבור כישרונות חדשים ומבטיחים. השנה, תפסה את אור הזרקורים המעצבת הצעירה מייגן ואן אנגלן מהולנד.  

תמונות בכתבה - יח"צ

מייגן ואן אנגלן, מעצבת ובימאית קולנוע צעירה, הנחשבת לכישרון עולה בתחום העיצוב והאופנה, זכתה במקום הראשון  בתחרות העיצוב העולמית של Epson לשנת 2022. ואן אנגלן ההולנדית, היא בוגרת HKU לעיצוב אופנה ולדברי השופטים, ״היא יודעת לספר סיפור באמצעות הבגדים, מצליחה להעביר תחושות וחוויות אישיות ומצטיינת בביצוע ובטכניקה״.

תחרות העיצוב השנתית של Epson מאורגנת על ידי Epson ו-LABELEDBY , כדי לחשוף לעולם ולהציג כישרונות מתפתחים בתחומי האופנה. עשרה מעצבי אופנה מוכשרים (וצעירים) מכל העולם נבחרו לקחת חלק בתחרות, במסגרתה עיצבו ותכננו בגדים מרצועת בד באורך 10 מטרים שהודפסה על פי עיצובם במדפסת הטקסטיל ״מונה ליזה״ של Epson. 

 

בקבלת הפרס אמרה ואן אנגלן כי חשוב לה לספר את הסיפור שלה בבד. ״אנחנו גם צריכים להראות לאנשים איך אנחנו, אנשי תעשיית הביגוד והאופנה, יכולים לא רק לחדש בעיצוב, אלא גם לאמץ טכנולוגיות חדשות ולהציע פתרונות מבוססי טכנולוגיה, כדוגמת המדפסות של Epson, שמסייעות לשמירה על הקיימות״. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG