חברת ה-AV המובילה קרסטרון (Crestron) תרמה סכום מרשים של כ-300,000$ בטכנולוגיה ובשירותים לטובת מטוס הטיפולים הרפואיים (Flying Eye Hospital) של עמותת Orbis International, ארגון גלובלי ללא מטרות רווח, המסייע לרופאים מומחים לטפל בעשרות ומאות מיליוני מקרים של עיוורון או מוגבלויות ראייה אחרות ברחבי העולם ובמיוחד באזורים ומדינות נחשלות בהן אין גישה לטיפולי עיניים נפוצים כגון טיפול בקטרקט.

קרסטרון מטוס טיפולים רפואייםשיתוף הפעולה של Crestron עם Orbis בפרוייקט זה החל בשנת 2013 ע"י מייסד קרסטרון ג'ורג' פלדשטיין (Mr. George Feldstein). כאמור, המטוס מספק לרופאים את כלל הצרכים הרפואיים והאבזוריים הנדרשים: חדר ניתוח, טיפולי לייזר, חדרי התאוששות וכן כיתת הדרכה.

במסגרת תרומתה, סיפקה Crestron לפרוייקט פתרון אינטגרטיבי מלא הכולל ניהול והפצה של אודיו-ווידאו, מערכות בקרה, מצלמות ומסכים. כלל המערכת נשלטת בעזרת צגי המגע של Crestron, ומותאמת במיוחד עבור מגבלות השטח במטוס.

בעזרת טכנולוגיות Crestron אשר הוטמעו במטוס, מומחים וסטודנטים יכולים לצפות בניתוחים בכיתת ההדרכה או בכל מקום אחר במטוס זאת באמצעות מערכת הניהול וההפצה עטורת השבחים של החברה DigitalMedia. פתרונות Crestron מאפשרים לצוות המטוס לשדר את ההדרכות השונות גם לבתי חולים באיזור, או בכל העולם בעזרת טכנולוגיות Stream המאפשרת לרופאים מומחים מרחבי הגלובוס לצפות במתרחש במהלך הניתוח על גבי המטוס בזמן אמת, ואף לצפות יחד עם המנתח בתמונת תלת-מימד של המיקרוסקופ.

דן פלשטיין (Dan Feldstein), יו"ר ו-COO בחברת Crestron:  "אנחנו נרגשים לראות את הפתרונות שלנו משולבים בפרוייקט ייחודי וחשוב כל-כך. המערכות שנתרמו על ידינו לפרוייקט הינם המשך ישיר למערכות ולטכנולוגיות אותן אנחנו מפתחים לשוק המסחרי והפרטי, ואנחנו גאים ביותר להיות חלק מפרוייקט משמעותי כל-כך".

צפו בטכנולוגיית קרסטרון במטוס הטיפולים הרפואיים של עמותת ORBIS

Crestron Advances Orbis International’s Mission to Transform Lives Through Access to Quality Eye Health from Crestron Electronics, Inc. on Vimeo.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG