למרות ששווי התעשייה הכולל ירד השנה לעומת השיא של 2019, החדשות הטובות הן שלפי התחזיות התעשייה תחזור לצמוח כבר בשנה הבאה ותגיע לשיא השווי שלה שוב ב-2022

תמונה - AVIXA

על פי דו"ח של AVIXA (הארגון המאגד בתוכו את מרבית החברות בתחום ה- AV והאינטגרציה ביותר מ-80 מדינות, לצד הפקת כנסי אינפוקום), שווי תעשיית ה-AV יירד השנה ל-239 מיליארד דולר, זאת לעומת שיא של 259 מיליארד דולר ב-2019. על פי תחזית זו, התעשיה תחזור לשווי שלה טרום המגפה ב-2022 וב-2025 כבר תצמח לשווי של 315 מיליארד דולר.

כפי שאפשר לצפות, התחזית הנוכחית מצביעה על מגמת ירידה בולטת ברווחי התעשיה לעומת דוחות קודמים. עם זאת, אזורים שונים ספגו ירידות ברמות שונות וגם הצפי לזמן ההתאוששות אינו זהה. לדוגמה, אזור אסיה פסיפיק יעבור את 2020 בצורה הטובה ביותר מכיוון שהמגפה התפרצה בו לפני כל האזורים האחרים והכלכלה שלו חזרה להתאושש בשלב מוקדם יחסית.

רק כדי לסבר את האוזן, קצב הצמיחה הממוצע באזור עד 2025 יעמוד על 7.4%, זאת לעומת 4.7% באמריקה ו – 4.5%  באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

אף על פי שפתרונות ועידה ושיתופי פעולה עשויים היו להיות הראשונים שנפגעו מהמגפה, התחזית גורסת שהם ימשיכו להיות רלוונטיים עקב הגידול בהיקף העבודה מרחוק ומתחמי עבודה מצומצמים, ואנחנו כבר רואים שחברות כמו זום ופולי מציגות פתרונות ייעודיים עבור השוק הזה.

הפתרונות הפופולאריים ביותר יהיו בתחום המעקב, אבטחה ובטיחות, בין היתר בשל השימוש הגובר במצלמות מעקב בערים שונות ברחבי העולם. בתחום התקשורת, תהיה למוצרי סטרימינג דרישה גבוהה, זאת ביחד עם הדרישה לשרתים והאמצעים השונים להעברת התכנים עצמם (תקציר הדו"ח לא מתייחס באופן ספציפי לשילוט דיגיטלי או אמצעי תצוגה). 

מקור – AVIXA

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG